?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

tiff parts 1 & 2

Sorry to post & run but it's almost midnight and I am wiped out. I've practically given up trying to get any decent pics at the red carpets especially the 9pm galas cause camera + darkness = crappy pics. Plus the crowds are getting bigger earlier now. However, it is nice to just watch the craziness instead of trying to snap photos.

The following is a mix of mine and bauersgirl's photos (the ones with a *). I had to attend a wedding Friday night so I missed a few red carpets.

Things that need to be noted:

Justin Long is adorable. Alexis Bledel's eyes are insane. David Schwimmer looks like he just stepped off the Friends set. Robin Wright was actually smiling. Redford and DeNiro were elusive as expected. Asshole autograph hounds continue to be asses. AND JAMES MCAVOY IS FUCKING GORGEOUS FULL STOP.


David Schwimmer


Chris Cooper


Catherine Keener*


Edward Norton


Robert DeNiro


Ben Affleck*


Jennifer Garner* who appeared on the red carpet with Ben


Jeremy Renner*


Blake Lively


Jon Hamm


Milla Jovovich


Ellen Page*


Bill Murray*


Liv Tyler*


Kat Dennings*


Rainn Wilson*


Mickey Rourke*


Megan Fox*


Josh Lucas*


Carey Mulligan


Andrew Garfield


Alexis Bledel*


Robin Wright


Robert Redford


Kevin Kline


Justin Long


James McAvoy who deserves more than 1 picture


Comments

( 15 comments — Leave a comment )
(Deleted comment)
shing_
Sep. 12th, 2010 01:01 pm (UTC)
I'm just a stalker fan :) I volunteered for TIFF once years ago. It's mostly the long-time, established volunteers that get red carpet duty and it's a big no-no to take pics.

I don't know much about VIFF but considering it's closeness to LA and the fact so many shows/movies shoot in the area, I'm surprised it's not bigger.
phetch
Sep. 12th, 2010 01:20 pm (UTC)
Woohoo, cool! Aw, Redford.

I can hear Jerseybelle hitting herself from here, for not being there to see James McAvoy!
shing_
Sep. 12th, 2010 08:44 pm (UTC)
I wonder if it helps that I thought of Jersey the whole time he was there? ;)
dendritejungle
Sep. 12th, 2010 01:57 pm (UTC)
Holy CRAP you've been busy! Okay, I'm officially in awe. (And yay McAvoy! :D)
shing_
Sep. 12th, 2010 08:46 pm (UTC)
OMG Den, sooooo tired. I don't know how the hardcore people do it.
(Deleted comment)
shing_
Sep. 12th, 2010 08:48 pm (UTC)
McAvoy is stunning :) The Town looks really good.
faninohio
Sep. 12th, 2010 02:37 pm (UTC)
James McAvoy must certainly does deserve more than one picture! He's so freaking cute!! Looks like you were close enough to lick him. Not that you'd consider doing that at all, nope, never.

So the usual jerks are still jerks I gather?
shing_
Sep. 12th, 2010 08:50 pm (UTC)
HAHA I thought an entire post with all my McAvoy pictures might be a tad too much so I gave him 4 extra pics. And the thought of licking him never crossed my mind! What kind of girl do you think I am? ;P

Pretty much. And because of DeNiro and Redford, they were being extra douchey.
worlddescending
Sep. 12th, 2010 03:40 pm (UTC)
James McAvoy!!! *stares*

Wow, those are great pics! I admire you taking on the crowds and such - I'm living vicariously through you! :D
shing_
Sep. 12th, 2010 08:51 pm (UTC)
Yay for all the James love!

I'm still disappointed that Dekker didn't show for 'Kaboom' *sadface*
worlddescending
Sep. 12th, 2010 08:52 pm (UTC)
I don't even have any idea where Thomas is - still in France perhaps? Who knows!
cerisaye
Sep. 12th, 2010 06:58 pm (UTC)
Lovely pics, especially liked James McAvoy, Andrew Garfield and Carey Mulligan.
shing_
Sep. 12th, 2010 08:52 pm (UTC)
Carey Mulligan totally threw us off with her blonde hair LOL At first, we were like, "Is that her? I think it's her?"
jerseybelle77
Sep. 14th, 2010 01:25 pm (UTC)
*WEEPS* James, my love, I'm so sorry I missed you!

Blurry Edward Norton makes me sad.

This post also has 2 of my girl crushes! Liv Tyler and Milla Jovavich!
shing_
Sep. 15th, 2010 03:32 am (UTC)
James missed you. I know he did.

I knew Ed Norton will be tough to get as he rarely stops for autographs but knowing that I lucked out with great pics last year made up for this year's blurriness and wow could this sentence get any longer?
( 15 comments — Leave a comment )

Latest Month

June 2015
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow