Tags: the crew

my boss my hero

hahahaha XD

lololololol.
Met at Cine to watch Hero.
[wasn't that great a movie really.]
Passed Cyn that phrasebook for Japan.
Rebecs had fun trying out some phrases to jin and mon.
例えば、
「コンドン持ってる?」XDDD 
「私は無罪です!!」
「ゴミが集める?」
ahahhahaha.
frikking funny. XD
Me and cyn and rebecs were laughing damn hard. XD

Ooh and watched bits of the Balloons Making Of PV
So adorable XDDDD

Ahhhhh and I have like.
No idea what to ask mon to get,
Maybe just JE stuff la. XD

Mmmm, and Hero's... okay la. so so la.
kinda fell asleep towards the end.
Sorry TakuKimu. XD
But the very very end was frikking hilarious,
and the Korea segment was really well done I think.
Anyway.
Highlight of the night was!

We got stuck in a lift!! lolololol
Well, almost.
The door just didn't close properfly and we were stuck for like.
30seconds. XD
Jin was screaming awaty and thought that we'd all die.
The rest of us were laughing/trying to pry the door open/trying to get the attention of people outside [we coulds till see them.]
And Rebecs was getting ready to sit down and pray to God lol
Anyway.
Jin presses the alarm and intercom and the guy was like faintly amused or something.

30seconds..
Oh well.
I've been properly stuck in a lift!! XD

Haha Mon was quite disappointed. XD

The way home was spent rehashing those glorious, almost got stuck in the lift 30 seconds and mon's crappy lift in her block. XD

Haha we're so retarded. XDDDDDD
hahahahah haven't had this much fun in a while. XD

edit: omg. this post makes me jealous. ;____; *want* Japan Expooooo.. ;_;
Dammit.
Singapore has tiny conventions. ;_; Maa shoganai ne. ;_;
my boss my hero

見てるぜ!!

8DDDDDDDDDDD
omgomgomg.
saw this guy in the design canteen -
HE LOOKS LIKE KAME OMG 8D
Skinny and lanky and smirkity lips and the hair's almost just right even :D
XD And then saw him when we were going home - Janis was like omg yes looks like!!
XDDDD Haha so exciting.
Haha and I'm not even a Kame fangirl. XD

XD lol and then saw another guy on the train and me and Janis were like - haha looks Japanese.
Passing resemblance to Toma maybe. XD

XDDD
So yes.
omg it's so frustrating no JE fangirls in school though. D:

Anyway anyway anyway - today was first day of the Block,
Jacq totally overslept and didn't come lololololol.
Had ComDi, for like...an hour. -_-
Which meant I had free time from 1 30 - 6, how sick is that?!
And nothing to do either, cos the Library Resourse walkthrough/tutorial wasn't showing on the Blackboard intraweb thing.

Maa, read some good books in the Library..
But god, it's so fucking crowded now that the other faculties are back from holiday. :x

Jap class after that...
Haha the sensei's not a native, and her pronounciation's off wtf.
Maa, she's cute in a Bernie and Ms Koh way.

I have a show and tell type thing to do on.....geisha, wtflawl.
Dammit the girl next next to me go wagashi, and the one behind washi. Argh I want :x
Haha maa..

omg and like.
Since Japanese is by another department?
There's this attendance requirement thing. D:
I have to go for Ikoma on Saturday for this 2 weeks. ;_____;
Haha luckily the other 2 weeks are just nice off on Tuesday. :D Lucky~

Homg and like, Jai - the lecturer for ComDi was like all, okay if I cut 1 Nov for the JE seminar - zomg ttly going prz. XD Just hope got seats left. XD;;;;;

----
lol yesterday okaa san didn't come cos of the rain and chinese; so we just nua-ed in mac and ate alot of funk junk food. I swear sundays arebecomng junk food day of something, omg. XD Then went to the arcarde, mon and cyn got killed by the huge security gaurd, and then mon couldn't find the last animal...which was kinda wasted since she got a..black panther?
☆☆☆☆☆☆ lololol XD Then cyn had to go off,  and me and mon went to nue at long john's lol her juniors were there. XD I finished shukudai [except for the guided essay lol] and tried to do some of mon's chinese worksheets and phail very shittily, lololol. omg and mon writes very laughable drama essays. XD Minna should read her One Litre of Tears inspired essay. XD no wait mon, you should post it. *shot*

lol and then we went stationary shopping in pop and we also got cyn a vair lame but useful present. XD Dunno what wlse to put into her present leh how XDDDDD


my boss my hero

nanyanen D:

dots.
Woke up at 10 30..
And then slep again till 2 30. :x

Stupid. x_x

Anyway.
Work to clear today and Saturday,

-HistOfCostume illustrations x3 + colour
-HOC powerpoint..Ancient Persia yo.
-HOC producion drawings + colour
-Fashion llustPD production drawings [finish inking :X]
-[comission] Tha frog hat - eyes and base
-FIPD 5 tops cut and paste [scan today and print on monday..]

since Sunday is prolly all gone to crew stuff. 8DDDD
Hurhur are we going over to Aya's or is it still TPC?

I suck at copics and inking :x

I still can't get over how I managed to wake up at 2!!30!!.
=_=;;;

Been rereading Blood and Gold..nnngh.
I should go and pick up Pandora's maybe.
Read it borrowed from the Tanglin library a long time ago.
Oh oh and the one with Quinn and Lestat!
Never picked that one up.
I should be reading more nourishing novels really..
Not all this pretty escapist Anne Rice.
lolololol but it's so yummy. Like a bag of chips 8DDD

Was reading bits from this thesis-turned-book type of thing,
Ancient Greece was vair good for slashy fics, oh yes.
[The obsession with the beautiful youth/boy you see. 8D]
Persia had its share of slashy myths to boot too
The Epic of Gilagamesh - although, I kept thinking of the jrock band. XD

Yeah spent quite a bit of time in the school library on Tuesday and Wednesday.

School's suckily lonely now that we all got mixed up into different classes. :x
my boss my hero

:x

Back hurts.
Cramps.
Haha Cyn and me kena on the same day.
Stupid. XD

Never go to Art Fiend just before closing time. :x

Poupee girl is fun.
Aya you should join.
You could overrun the san-x catergory with your pigs, lol.

Had milktea~~~~~~
Haven't had it in a while
<333333333333333
BELIEVE.
IN MILK TEA WISHES.
SUGOI.
XDDDDDD
(I MISS YOU)
lolololol.
Homg and the Shige-thon is producing SO MUCH good fic.
XD

I want mos icons. <3 fries too. hee <3

Homg and went through the bleach kink meme *-*
sugoi. tegoshi, sugoi. 8D

School tmr.
What to wear..
Have to wake up at 7
Leave the house at 7 45
Haven't packed bag.
Oh dear.

OHOHOH.
TRC 167.
Fai and Kuropon. <3333
Things have to get better now right?
It's been omg after zomg after oh crap since X Tokyo. -_-
Also, the colour insert for 167?
Return of all the X/1999 chicken feathers. XD
my boss my hero

Argh damn bjds.

I swear it's like this recurring...relapse...*thing*
Like I'm totally all over Abio Angel's sculpts, cute cute smiles!
I heart cute cute smiles!
And they're a fantastic deal...
I'm so sorely tempted I won't be able to walk for a week..XD
Damn I'd get like.
that sorta faded pinafore blue in glass or acrylic,
and those new strawberry blond curls fron Luts.
It's be so cute!! x3
Mmn, and also hands from luts.
maybe the heart shiwoo ones. XD

Ahaha

Anyway still sick..
Passed sick as a dog,
but still in mild fever and sounds like a guy
and hacking-up-furball-cough of doom
and stuffy head and nose..
BUT ISSA OKAYYYYY

and have I mentionedhow pretty Heechul gets in pretty hair????
like, HOMG.
wants.
SO PRETTY.
Like ponytail.
Then the strawberry blond curls.
And the hair-done-up-in-curls
Auuuugh preeeeeettyyyyyyy
Yeah and then the *-* fiiiiic.
*-* kyaaaa. *flutters*
I like pretty things. <3333
And Sa is bad influence, ahaha

Oooh, and shoes from all the taobao-ing arrived.
Issa shinnny. 8D

And tsu will be arriving on Wednesday!! I think.
hahaha yeah. <333

Anyway
Yeah Orietation camp wassa fun!
Scribbled and blogged in sketchbook...
Design is mecha kawaii and mecha ghei! XD
Haha I heart~

Maid went home, so we are trying to so all the housework..
chotto muzukashii yo.. XD;;;;;

haha anyway tmr Moses is talking to all of us..
So will take the train from Bugis and see how long it takes..
for the record..
Home>>MRT>>69>>TP = 90min
dropped at 518@RafflesHotel>>TP  = 30min+waiting for bus

Yay I have Ikoma tmr!!
Shukudai wa mada desu! XDDDD ahhhh
Hahaha.
And can magpie with Mon and Jin too, doki doki da!!

Hee and watched LoveCom [anime], it's mecha kawaii ya!
Osaka-ben ga sukiya!!
Although Koizumi's speech makes me tthink of a coffeeshop shomething..sometimes. XD;
Ahhh and Tegonyan and Massu did the ending song ne~~
I like it ^^ Haha and I like the OP too really, I hope LoveCom will be back for season 2 and all..
I mean shoujo manga so it should be a good length right? XD;

Uwaaaa I'm totally not prepared for tmr..

TP in the morn,
then maybe lunch with random TP people?
Then somewhere a little queit,
or maybe Mos <3
and do shukudai
and..I want to make sensei a puriiin!!
[Haha tanjoubi purensento wo kuremashita kara..kyaa. <333]
Okay I will pack materials!!
See if I can finish by tmr evening for Ikoma. >w<
Yosh!! Gambare!!
And and muct pack cute pens and paper for cute notes ne~
Haha and a cute little paper bag to cute purin-san in...
XD uwaaa, dokidoki da~

Maa anyway today I've been packing up the closet..
Issa quite interesting..throwing out alot of things too..
Which is good ne ^^
Also got a new wardrobe from grand aunt...
It's a lovely sset with drawers and a bedframe to go,
it's all in wood stained(?) forest green with cute ornamentation..


Homg homg homg things to pack for tmr
-Red, pinks, black, golden floss
-that half done puriiin
-polyester stuffing, some beans, or rice.
-some cute wrapping paper
-a small paper bag
-cute stationary

-kyoukashou
-nakayoshi.net file
-pencilcase

-art friend card application form [oh i know do purin san and shukudai in kino! :D]
-matric card
-waterbottle, mp3player, phone, wallet, the ususal..and kasa!!

haha I shall use my shiroboo. XD
Okay I gotta take meds quick and go bed nakya!!!

homg what to wear. XD
Ahhhh something cute right??
like, do hair up in misamisa ponytails
and shiroboo, so yappari it as to sth cute..
heart heart jacket
swirly floral cream shirt
...beige flower skirt??
ahhhhh!

mou i need to wake up at 6 too, bai bai.

homg Sa just came online!! XDDD
my boss my hero

In other words, I love you~

:D:D:D:D:D:D
I'm in an incredibly good mood~
Lol I think it's Mon and her happy shiny mood today~
Talking to Aya and Mon~
Yappari rabu rabu da! <3
lol and happy white day <3
perhaps it was Nanao-chan's totally random white day sms <3
Oh and then I remembered how all the recieved files were going to the D drive somehow, and rewatched that cute Masshoon clip. Aishiteru, honey~! Kyaaaaaa, I love fanservice. [omg is there another part btw?!] And Massu is so adorableeeeeeee. *rolls around* And Shoon! Makes this adorable salary man. <3 Hee, it's so cute when they put them in suits and specs. Haha and then found this song in there, it's so fluttery and rabu rabu~ Even my Mom likes it, lol. <333
I wonder if the Valentines hearts are still up in fishfish <3
Pi-chan is working today too! <3
*giggle*
hee, there have been so many hearts in this post.

Ahhh it'd be even cuter with lots of random emoji and kira kira, but well work's in slightly more than half an hour and I really need to be fed, lol. There are no leftovers in the fridge, le horreur!

Bai bai~ <3
my boss my hero

つかれった!!

ああああ...bushed; totally. It's been a good day though. I am cho tired though. Let's do this in point form~

8 00-woke up
9 15-mom dropped me off at lasalle [<3]
9 45-intarviewwwww. english oral [examiners look at your pictures; then you discuss topic. =_= but minna brought cool portfolios! *oogles*]
10 35-got lost finding the exit. But 14 came right away just as i got to the bus stop! Luck~y! *kirakira*
11 15-Kinooooooo! And Aya and tsu.
11 30-Opened random idol mags. Potato and such. Much sqeeing.
-"Massu is so adorableeee! But manly! But adorable! Ueda is so womanlyyyyy! *admires* Junno is so cute! Koki has such bad hair! Tesshi's become so slutty! [sob]" and such.]
-Craft books! haha i <3 them so. And tsu sqeed over the engrish + pretty pressed flowers. Long live Engrish!
-Audy came! In soft and cuddly putomayo hoodie. Cuddlyyyyyyyy. *cuddles* 8D
-Went to the Japanese restaurant at taka's food court. Oogled wagashi.
-then Cyn came <3333 in IJ shorts! kyaaa! natsukashiiiiiii desu! XD'
-We ate 3 Ichigo Snows! <33333 Turned it into Ichigo mush towards the end. XD
-We went Yoshi for lunch, proper
-Cine where Audy seriously went kyaaaaa! and fangirled over....ice cream. XD
-Cine's Pretty in Tokyo for well, purikura!! 8D
-So. Much. Fun.
-we went twice. XDDD
-tsu can't cut straight [but we all knew that]
-went to the cute crap shops to look for a cute keitai strap with aya. shippai desu! ;_;
-went to. uh...Mise. XD;;; [I can proudly say I did not buy merchandise. Unlike soooooooome people. XD]
-Kyaaed over the KAT-TUN lip gloss ad poster. I wish it were pinker though.
-Milled around for a frigging long time.
-Why does Pi have so many photos and Massu so little?!
-Pondered with Cyn over how Wyncy really does look like Pi when they both smile/fake a smile.
-I........wonder whether to order a Massu clear file from the Spring 2007 concert goods. ._.;;
-Watched whatever Mise was playing. I like the Angel song! Pi burnt it for me so I put it on in the mornings. XD
-Left after gods knows how long.
-Ice creeeeeeeam. Audy kyaaed over it again. And then kyaaaaed over the Wasabi+Nori flavor. T_T sak and cyn and aya were safe and took milk tea + pearls [they're really the tadpole type stuff]. It tastes like Mos milk tea and luck and friendly and yes. Good flavour of ice cream to share. Minna san please try it! It's the Uzumaki store. *haato*!
-Walked back to taka area. cyn had to go *cuddles* I haven't cuddled anyone in so long! ;_; *flattens cyn* >:3
-bumped into Jin crossing the road!! 8D
-random errand running....aya's facial maskes to rid her ACSian tan [XDDDD]; tsu's toiletries; Aya's school U [in Shaw Centre.. XD]
-Kyaaed over shiny JE vids in Audy's v cool ipod and shit. *sparkle*
-Isetan! Petit Purin is so adorableeeeeee! *audy and sak are ignored by aya and tsu*
-took mrt together
-Novena. Staff meal was okay today! Work. Pi-chan!
-despite being a Saturday tonight; it wasn't a full house, just comfortably packed. I like
-ended well. baugette after closing; portfolio got oogled a bit. *doink*
-Pi's mom dropped me till the bao shop! yay! <3
-I wish Pi were more cuddly; but ah well.

---------------------

If people say to me, Of course you can get in, you'll be a great designer!
I'll go Eheheh ^^;; sankyuuu ^^;;
I want to say Hee hai! gambarimasu!!! >:3 instead.

Sometimes I think I should, anyway.

----------------------

doing portfolio + CV is a shiny ego boost. XD

---------------------

YES, I GO SLEEEEEEP. [and maybe shower]

---------------------

EDIT: Byousoku 5 Centimeter I love how they did this. *recs like nuts* the ending was a bit naffy, but only very slightly. It's so beautiful. Gah. Can't wait for the next one.
my boss my hero

feel good vibes! aka such a fangirl. XD

1) more MBMH fic! ah it's so adorableeeeeee. Hee, and her Sakurakouji gives me a yumi vibe here. So. cute. And Makki makes me think Zoro. Hee. So cute.  i <3 peroxide_fic!! XD

2) Newsuuuu~ haha. This performance has such a 8D!! feel good! vibe to it. And matsujun has hair so big and bad, it's almost like a masami. T_T And pi cut a fringe! finally. I wonder if Massu's hair is still blue. Hee Aya's right, Tesshi is super cute when he ends with that thumbs up thing. *sqees*

3) I talked to cyn today! After a long while. It was a good convo. Hee, I shall burn Nodame for her too! <3 Haha and then she went nuts when I told her how Tamaki Hiroshi [is that his name? ] came to SG for a shoot for his photobook. lol. Ahhh I should've gone over to Aya's that day na. T_T Maa ii ya.

4) Pi-chan and Jana are giving me warm fuzzy feelings. Ah, this week I must work hard and sew too! [Ah today I finished Aya's birthday present from me n tsu. It's totally. Adorableeeee! Hee. maybe I shall pass it to her on Friday? Although, Provence is a bit far for me. Maa.] Then next week, if I still don't get shifts, we'll go poke Yong Meng. XD *cuddles* lol, both of them won't come on LJ anyway. Haha, I wonder if Jana has a blog. Then again. I'd rather not venture out of LJ/pitas. Blogspot and sundry irritate me.