Est (est_) wrote,
Est
est_

Ліки


“Загальний обсяг витрат іноземних фармкомпаній на рекламу ліків в Україні у різних медіа тільки за перше півріччя 2009 року становить майже 500 мільйонів гривень”. Всі препарати, які рекламуються - “це генерикові препарати, які давно вийшли з-під патенту”.

“Подібні генерики виробляють і вітчизняні виробники, однак їхня ціна втричі або й більш нижча за імпортні аналоги. Покупець, придбавши генериковий імпортний препарат, фактично платить не за ліки, а за трейд-марку”

http://www.unian.net/ukr/news/news-335338.html

Для любителів ребусів (з коменту на УНІАН): "український фармбізнес можна порівняти з автомобіл(censored)дуванням"
Tags: ліки, реклама
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments