?

Log in

No account? Create an account
 
 
29 August 2008 @ 05:36 pm
 
I have a new favorite Charlie's Angels photo! Nathan and Alan really know how to ham it up! And itsn't it so...them? Nathan being crazy and Alan all "whaaa...?"



While we were waiting in line, Nathan took a lady's electric cart/seat and vroom-vroomed out the photo op area and into the line waiting outside and then sped right back in - it was so funny!

Froggy remembered me from EyeCon and then asked if I'd be at the next one - said I would!

I unfortunately didn't get in to James' banquet dinner tomorrow night, I'm kinda bummed. People started lining up for that at 8:30 PM LAST NIGHT. It's not that serious really.

BUT OMG GARETH! He said that production has started for series 3, but he doesn't start shooting until next Thursday, so he wanted to come here. I said I loved the show and OMG I could listen to him speaking the entire day and never get tired of his accent and voice.



James said he remembered me from last year! And he LOVED Capt. John and would come back whenever they wanted him to...he loved the show, the cast, John, and getting back to that bad ass character. I said I couldn't make it to the party and he was like "awwww, no good" - seriously, a great guy.

Also? Anthony Lewis, who was Tommy in 2x03 of Torchwood is ADORABLE!

And I got an auto from Michael Rosenbaum, who was lookin' good with the grown out hair. He was very kind and we talked over the greatness of left-handed people!





Adorable! They were super strict about taking photos in the Walk of Fame area...SO strict!


HAHA James







<3


I love my favorite actors in beanie hats


LOVE the Torchwood photos of him, I got a couple! I also got the close up of both James and John, got James to sign it, and will get John to sign it in October! Yay!


Heee! He wrote "We could release a single" from "Meat" HAHA I LOVE Ianto in that episode, all bad ass with the taser! I asked GDL for a quote and he goes "Oh boy, you're putting me on the spot"


My series 2 TW cast photo...that I'll get everyone to sign at The Hub. GDL signed it "lots of love"


Nathan signed "Huh" from the pilot of the show when he opens River's box!

So I'm off to grab some food and then head to the Dr. Horrible and Buffy Horror Picture show. I ran into isisfrog and my roomies are around somewhere...

OH! And I spent too much money getting some SPN trading cards! EEEEE I GOT VARIANTS FOR THE CONNECTIONS INCENTIVE CARDS!!!! I'll have to scan them in when I get home b/c they seriously ROCK. Instead of all red, I got the letters from the backs of the jacket in the piecework - very rare. I LOVE Henry @ Junior's Comics.
 
 
Current Mood: giddygiddy
 
 
 
Janine: om_iconjaninelearner on August 29th, 2008 10:01 pm (UTC)
looks like a fun day :)

and hmmm, I've heard rumours from various sources that John and James absolutely hate eachother and I even heard that when they did Collectormania at the same time they specifically asked not to be placed anywhere near eachother (they werent, which is odd as guests from the same show usually get sat together) and refused to do a joint photoshoot. Now I dont know of any of that is true, but I've heard the rumours about them not liking eachother from a few sources.
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:21 am (UTC)
Well...like, here @ DC Morena and Jewel are sitting together and then Nathan and Alan are on the complete opposite side of the room. But, I know James last year said he was a bit taken aback by John on their first day of filming, but got over it when John got a bit more serious. James is a very honest man...he'll openly talk about how much he hated certain things about Smallville and clearly doesn't like Tom Welling, so I don't know why he would sugarcoat TW-related things. And sure, he could be saying nice things to stay in their good graces, but at the time James spoke about Smallville, it was before he returned a 2nd time. So...*shrugs* haha
Jessicairsandyberg on August 29th, 2008 10:05 pm (UTC)
Love your pictures. Totally jealous about the SPN incentive cards by the way. ;)
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:22 am (UTC)
Henry had a BUNCH actually since he ordered 30 cases at the time. And he just let me open his cases and look through them all and pick out which 2 I wanted and didn't change the price. I'll scan 'em in when I get home.
[vanessa] call me miss shameless.vanee on August 29th, 2008 10:23 pm (UTC)
Dude, that Charlie's Angels photo ROCKS. And what the hell is Nathan doing with his hand? He's totally groping you, Rach ;)

And whee! You met the Rosenbaum? That's so awesome.
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:23 am (UTC)
HAHA I know! I was posing and I was like "What is Nathan doing?!"

Rosenbaum is pretty freakin' amazing! I think I might get a photo with him on Sunday just so I can have it...I'll put it beside my photo with Justin Hartley!
shadow_of_doubt: Awesome!shadow_of_doubt on August 29th, 2008 10:24 pm (UTC)
So awesome! I love your pic with Nathan and Alan!
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:23 am (UTC)
Awww thanks! :P
ex_angstchi on August 29th, 2008 10:25 pm (UTC)
LMAO at your pic with Nathan and Alan. Too funny!
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:24 am (UTC)
Haha I try! I like to sometimes do something a bit more unusual for photo ops since I have so many and not enough wall space for them all.
Charly: FCB1charly2004 on August 29th, 2008 10:27 pm (UTC)
LMAO James is wearing a Bayern Munich jersey *loves*
ETS: Firefly Serenity Logoseyesthatslay on August 29th, 2008 10:30 pm (UTC)
LOL! I love your photo with Nathan & Alan. It completely captures their personalities.

Wasn't their panel great! I laughed nearly the entire time! :)
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:15 am (UTC)
Ahhh, I didn't get to go since I wanted to get all my autos and photo ops today and then have time for panels the next 2 days.

Are you going to the Torchwood panel with James tomorrow @ 11:30? Or the big Firefly one?
(no subject) - eyesthatslay on August 30th, 2008 01:02 pm (UTC) (Expand)
Queen of Musicdove95 on August 29th, 2008 10:38 pm (UTC)
Very very cool! You always have the best group photos! Love Alan and Nathan! :)

That's awesome that James remembered you! (Who wouldn't though; you're adorable, inside and out!)
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:24 am (UTC)
Hee! They're such great guys! Thanks!
Charlycharly2004 on August 29th, 2008 10:54 pm (UTC)
sweetie, would you mind if I repost one of the James in Bayern Munic jersey pics you took?
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:17 am (UTC)
Sure! Go right ahead!
slaymesoftlyslaymesoftly on August 29th, 2008 11:55 pm (UTC)
Sounds like you're having a wonderful time. Enjoy!
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:24 am (UTC)
Thanks!! :)
Sandy: spike groupies by wednesday_iconssandy_s on August 30th, 2008 12:43 am (UTC)
Ahhhh...I missed getting to meet Alan and Nathan! Your pic with them is awesome!

And James looks so earnest talking with those people getting autographs. Heh. :o)

And Michael is a leftie! Yay for lefties!
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:26 am (UTC)
Thanks! I was a bit shocked at meeting Nathan and couldn't bring myself to say much to him HAHA...James, on the other hand, I feel like I can finally talk to without sounding stupid! :P
(no subject) - sandy_s on August 30th, 2008 02:30 am (UTC) (Expand)
(no subject) - _sin_attract on September 11th, 2008 03:23 am (UTC) (Expand)
Melissawander_lust_79 on August 30th, 2008 01:34 am (UTC)
I love your charlies angel post...so cute!!!!!!!
Rachel_sin_attract on August 30th, 2008 02:25 am (UTC)
Haha thank you!
tinkabell007: vm - groovytinkabell007 on August 30th, 2008 05:38 am (UTC)
*giggles* Your Alan & Nathan picture truly wins at life LOL
Rachel_sin_attract on September 11th, 2008 03:23 am (UTC)
hee! Thanks!
cryssiemarsters: jm hicryssiemarsters on August 30th, 2008 10:26 am (UTC)
wow, you seem to have great fun! :))
James looks strange in that T-shirt, so unusual. Did he do cuddly pics at the photo sessions? Hope he recovers from the MK-incidents. Too pity my photos from there were so alike. :S
Sorry that you couldn't get into the private party :((
Rachel_sin_attract on September 11th, 2008 03:24 am (UTC)
I don't know if he did a lot of cuddly photos, but I did see a few sitting on the pick-up table.
(Deleted comment)
Rachel_sin_attract on September 11th, 2008 03:24 am (UTC)
Heee! The shows were great!