?

Log in

No account? Create an account
 
 
09 September 2007 @ 09:37 pm
 
AHH! I don't understand the VMAs!

STOP cutting away from performances! Either show us the whole song or don't bother.

ETA: Oh Justin! Thanks for the ramble! HAHAHA "play more damn videos." Hear hear!
ETA2: I want to be either in the Foo Fighter's suite party or the Southern Hospitality suite party. Damn.
ETA3: FOB and Rihanna! WHY DID THEY CUT AWAY?!
ETA4: I hope you guys know that "best new artist" is like the kiss of death. Don't celebrate too soon. HAHA
 
 
 
Sandysandy_s on September 10th, 2007 01:41 am (UTC)
And it's also driving me crazy that when they announce the nominations, they are playing other music on top of the song/whatever's nominated. Grr...
Rachel_sin_attract on September 10th, 2007 01:43 am (UTC)
Me too, and it's all so quick!
Sandy: buffy wishing by inxsomniaxsandy_s on September 10th, 2007 02:01 am (UTC)
Hee...I liked how he said that about the videos, too!
bottled starofftheceiling on September 10th, 2007 01:46 am (UTC)
I think Chris Brown like, stole his act from a combo of Nsync's No Strings Attached tour and Gone, yo.

But why aren'y ALL THE ACTS being introd and stuff like this one? This one makes sense!
Rachel_sin_attract on September 10th, 2007 01:52 am (UTC)
Haha I KNOW! It's in the theater, it's a complete start to finish performance...I can handle that.

But Chris Brown still did a good job. At least it was a full act. I liked Rihanna in the middle, that was a nice surprise. *tries to remain positive that the VMAs haven't gone to hell yet*

Man, MTV was SO good in the 90s!
bottled starofftheceiling on September 10th, 2007 02:12 am (UTC)
I want the old MTV back! When TRL was the biggest thing going!

God, Justin is SO TRASHED. It's cracking me up. I want to be in THAT suite!
Rachel_sin_attract on September 10th, 2007 02:14 am (UTC)
ME TOO! When it was Carson Daly in the studio with no screaming girls and they played the entire damn video. And they had the Real World, Celebrity Death Match, and that was IT! :P

I'd kill to be in any of those suites, but it does look like the Southern Hospitality one is rocking the house!
Tammy: in the darkmusicbitch on September 10th, 2007 01:48 am (UTC)
Ugh, I know, it's so annoying. I wanted to see the whole Maroon 5 performance. *scowls at VMAs*
Rachel_sin_attract on September 10th, 2007 01:52 am (UTC)
ME TOO! I wanted to see all of Kanye's!
Carolin Scarolinswriting on September 10th, 2007 12:00 pm (UTC)
It was really odd... it seemed they were just doing shit, then cutting away from the good things. If I would have desperately wanted to see one of the performances I would have been extremly pissed.
kathryn_m9 on September 10th, 2007 03:28 pm (UTC)
I'm right there with you
vegas drove MTV crazy, probably
but I don't think that's normal, normally they show the whole performances,
this years vma's, to me, was very disappointing.
and one thing that's driving me crazy, is that I think that used to be more categories...
Rachel_sin_attract on September 11th, 2007 04:24 am (UTC)
Yeah, there were like EIGHT categories this year! WTF MTV? They're destroying the last good thing they have left.
kathryn_m9 on September 12th, 2007 01:45 pm (UTC)
damn right, but I just found out that indeed, there were more categories, they just didn't show they, I guess ...If they don't show the whole show, I don't even know why they aired it =\
♪♬let it play♪♬.hearts_stars_xo on September 10th, 2007 06:45 pm (UTC)
aww i like GCH! i wasnt expecting them to be, but they are really entertaining live
Rachel_sin_attract on September 11th, 2007 04:18 am (UTC)
Haha, well maybe they can avoid the curse...The Killers have pretty much and they won a couple years ago. But a LOT of vma "best new artists" have short lived careers. :P
♪♬let it play♪♬.hearts_stars_xo on September 11th, 2007 04:28 am (UTC)
I'm glad TK survived it! I love them! I wanna go see them on Thursday but I cant :(.

I saw GCH with AAR and I was thinking "oh great. a rap band. this is gonna suck!" but I really enjoyed their set. they were way better than the other bands that opened [The Starting Line and The Format]
Rachel_sin_attract on September 11th, 2007 04:48 am (UTC)
I saw them about a year ago and they were awesome! Definitely worth going to see if you ever get a chance in the future!

I saw the Starting Line and I was kinda like "hmmm....ok, I don't get the big deal with them." I like a couple of their songs, but people were freaking out and I wasn't. :P
♪♬let it play♪♬.: AAR Hearts by Aimber/Supremacyhearts_stars_xo on September 11th, 2007 04:55 am (UTC)
my 5 year anniversary with my boyfriend is coming up and taking me to see TK was gonna be my gift. but with my grandma's surgery and her being back in the hospital, it doesn't look like I'll get to this time. something always comes up everytime they are here.

TSL are gonna be with Paramore. if I want to be up close for Pmore, I have to stand through them again. ugh.
this is an AAR review but it also has what I thought of GCH and TSL. GCH sang JT songs and it was great! TBS also sang a JT song the first time I saw them
Yanighostgirl13 on September 19th, 2007 08:21 am (UTC)
Totally unrelated to the VMAs, but I saw your post on Whedonesque regarding Creation's Serenity convention. I really think you must make the trek out here to catch them!! And while you're at it, perhaps add a James Marsters concert to your plate, as he's launching his new album at a concert that Saturday night, with a party too! Details will be posted sometime on Thursday.

Just sayin'. :o)
Rachel_sin_attract on September 19th, 2007 02:35 pm (UTC)
Oh I totally would if I could, but I have a photoshoot scheduled that weekend, it's also my Mom's birthday that Sunday, and I'm flying out to LA for a fan-Supernatural gathering 2 weeks before that! It's just bad timing all around!