?

Log in

No account? Create an account

Previous | Next

house oh yeah

OMG

  • 4th May, 2009 at 9:31 PM
HOUSE TONIGHT. DISCUSS.
shocked

Comments

( 5 — Speak )
OkyDoky
okydoky wrote:
5th May, 2009 13:05 (UTC)
OMG. Just watched it now, and just, yes! It was a brilliant episode. ♥
Annie
_pinkchocolate wrote:
5th May, 2009 20:09 (UTC)
YESSSS. I'm usually disappointed by how things pan out compared to the previews, but this one went above and beyond my expectations. Huddy ♥ ♥ ♥
Annie
_pinkchocolate wrote:
5th May, 2009 20:09 (UTC)
YESSSS. I'm usually disappointed by how things pan out compared to the previews, but this one went above and beyond my expectations. Huddy ♥ ♥ ♥
Shannon
my_quorum wrote:
6th May, 2009 22:40 (UTC)
holy crap. I got raped by a physical chemistry final exam almost immediately prior to this episode, and I bawled my eyes out a little bit just 'cause, and then I watched this episode. and I actually FORGOT about the pchem. that's how amazing it was.

- House/Wilson was amazing
- Cameron was INSANE and I kinda hated her a little
- the ducklings solving the case (again!) was awesome and I loved Taub for coming up with the idea that saved her hands and feet
- the skin coming off was suitably gruesome
- Amber is amazing
- House/Cuddy... the scenes leading up to the kiss were beautiful and painful and just meaningful, with her auditing his endocrinology class because of him and him actually cheating off of her (and she's an endocrinologist now!) and the way she looked at him while he was suffering and the domesticity of the scene where he complains about her breathing and the way her joke ("you wanna kiss me, don't you?") turns into something much more serious and the way her face changed in that instant...
- House/Cuddy kiss precursor to sex: um, ridiculously hot, y/y?

I frickin' love HL and LE. also, next week's promo is scaring me :(
Annie
_pinkchocolate wrote:
7th May, 2009 21:14 (UTC)
jkdalfa;lllllll I am SO AMAZED by how the producers managed to appeal to both the House/Wilson fan and the House/Cuddy fan in me. They did such a good job with this episode, it's unbelievable. THE CLASS AUDITING PART TOTALLY DID ME IN. AND OMG "I've always wanted to kiss you" that part KILLED ME.

Also, the case stuff was awesome and left me anxious throughout the ep, which rarely happens. I really loathe Cameron, ugh. It sucks, because now I don't want to watch the 6 or so episodes before this that I missed, because none of them will be interesting enough :(
Shannon
my_quorum wrote:
8th May, 2009 01:05 (UTC)
mmm.. I think the one immediately previous, with Amber and the deaf wrestler and the bachelor party, is definitely worth watching. the one with Kutner's suicide isn't bad, I guess, if the subject matter doesn't bother you.

the other ones I don't really remember all that well, because they weren't really very standout... I think they felt more like filler, with little if any Wilson or Cuddy, and we got beaten over the head with Foreman/13 over and over and over.

this past one, though, was the best by far - I think - all season.
Annie
_pinkchocolate wrote:
7th May, 2009 21:14 (UTC)
jkdalfa;lllllll I am SO AMAZED by how the producers managed to appeal to both the House/Wilson fan and the House/Cuddy fan in me. They did such a good job with this episode, it's unbelievable. THE CLASS AUDITING PART TOTALLY DID ME IN. AND OMG "I've always wanted to kiss you" that part KILLED ME.

Also, the case stuff was awesome and left me anxious throughout the ep, which rarely happens. I really loathe Cameron, ugh. It sucks, because now I don't want to watch the 6 or so episodes before this that I missed, because none of them will be interesting enough :(
Shannon
my_quorum wrote:
8th May, 2009 01:05 (UTC)
mmm.. I think the one immediately previous, with Amber and the deaf wrestler and the bachelor party, is definitely worth watching. the one with Kutner's suicide isn't bad, I guess, if the subject matter doesn't bother you.

the other ones I don't really remember all that well, because they weren't really very standout... I think they felt more like filler, with little if any Wilson or Cuddy, and we got beaten over the head with Foreman/13 over and over and over.

this past one, though, was the best by far - I think - all season.
Shannon
my_quorum wrote:
8th May, 2009 01:05 (UTC)
mmm.. I think the one immediately previous, with Amber and the deaf wrestler and the bachelor party, is definitely worth watching. the one with Kutner's suicide isn't bad, I guess, if the subject matter doesn't bother you.

the other ones I don't really remember all that well, because they weren't really very standout... I think they felt more like filler, with little if any Wilson or Cuddy, and we got beaten over the head with Foreman/13 over and over and over.

this past one, though, was the best by far - I think - all season.
( 5 — Speak )