®JoeL® (_joel_) wrote,
®JoeL®
_joel_

  • Mood:
  • Music:
Hello peeps!!!!

I'm back from camp!! =p Miss me or not? hahaha~ *thick skinned* Just came back from camp and had a great time. Although there were some v exciting things that happened tt almost threatened the camp. Let me try to recall what happened thru the days of the camp.

Thurs(snr camp day 1)

Went thru most of the stuff and there were some screw ups but still not too bad. Everything was still managable and i could still deal with it. JH was getting on my nerves cuz of his face but it was still ok bah. I'm professional, dun mix work with personal stuff.

Fri(snr camp day 2)

Pool games briefing sucks lor~ made me wanna screw everyone upside down. Next was cluedo night. Wah piang. Cluedo was even more screwd up. By the time everything ended it was already 12mnt. Everyone had to take the lorry home. Main comm had a debrief till 2 am. In the middle of the meeting we recieved a call which informed us of an accident by the lorry that involved my programmers. Casualty list, 11 injured out of which 3 has serious head injuries and the rest all received outpatient treatment. The rest of us were sent home cuz nothing was confirmed.

Sat (snr camp day 3)

Came early in the morning to find out more abt the accident. Realised that 3 female programmers got head injuties and 2 of them gt facial injuries. Decided to visit them on sunday. Informed the camp abt the accident after telematch. Debriefed and sent them back home.

Sun (supposely free day)

Met up to go NUH and was glad to see the 2 babes were doing fine and not as bad as we expected them to be. Nothing too deep although it was too minor either. We were reassured that there will be no physical scars but i think what is more impt are the mental/ emotional impact it might create for the victims. Went back to sch to plan out the events for the camp to prevent cockups. Decided to come back at 2359 in order to prepare for camp tmw.

Sun (Evening)

Came back to plan for all the events and to sort out the logistics. Also to plan out the detailed timetable for the camp. After so much planning, we hope to have a fantastic camp despite all that has happened. All of us only gt to sleep at 4am.

Mon (1st day of camp)

Freshies thes yr are not much t look at. My gls and SAs are much much better. Esp tt guy who is an SA with Gary.. Wah kaoz.. see liao can salivate loads loads. Went confidence walk at the cemetry, due to the accident, we incurred plenty of costs on transport. *sigh* nvm. the night sky was too bright to make the walk scary. too bad lor~ Got to sleep only at 4am due to debrief.

Tues (2nd day)

Pool games early in the morning. Had to drag myself out from bed and to get dressed for the pool. Nearly fell asleep there. But tues is a siong day. pool games, den telematch den battle of the houses and finally ghost night. ghost night got security issues somemore and the 2 idiots left me alone patrolling NTU in the dark. Heng got CW come n escort me ard the campus. Hrumph. Can ask he 2 idiots to go n die lor~ Everything happen also dun wanna tell me. Can ask them go die a few times also nvm leh.. hurhur. IDIOTS!!! Sleeping time. 5am.

Wed (Day 3)

Off to the beach we go. SENTOSA!!!! Got damn chao da yest. Till even my calves got burnt. Look like some bbq pork. 2nd round at the beach. Managed to settle down all my pple and got them to go to their stations and everything was quite good. Wae to go.. great beach games. In the evening, we prepared what to do for the next day's amazing race. Requires lots of manpower. Time I turned in. 3am.

Thurs. (Day4)

Amazing race. All programmers to set off at 7am. Am in the mobile grp of devils. Since we had the car, we slept most of the time. V steady. but it was pretty light sleep. cuz we haf to get ready to be activated anytime. All 4 of us were too tired to care anywae, can sleep must sleep more. 15mins also good. Some teams v jialat.. all take so many cab trips. duno for wad also. no sportsmanship sia. Lotsa issues over food. -_-" Initiation at night. pretty boring. And tt stupid JH can flare up cuz the 2 CPs were busy with intiation briefing. If u dun wanna help just tell one of us. Dun use scarsm or complain to the others just cuz u can't take the stress.. WEAKING!!! kns!! Still dae to say u are commando. It's cuz of cdos like u that i fear for my safety every night when i sleep. Sleeping time. 7am.

Fri (SP night!)

Slept like a pig till 2pm. Den dragged my lazy arse to get ready for the night. But in the end lazed ard with my rommies till 5pm.. hahahah~ quite jialat lo. But k lah.. we can relax already. steady bom peepee~~ SP night was v fun. And after tt we had jam and hop. I practiced restraint. Never drink more than 1 glass for tt night. steady boh. My taiji skills getting better and better. MAde pple drink for me till they all seh seh. A lot of seniors toh tt day. But i din stay to watch lah. I went with my programmers to sing song.. hahaha... Overnight KTV session. Steady boh.. >.< After tt still haf breakfast lor.

Sat (final day!!!)

Came back n helped to wash car. at 7am in the morning. haha~ den in the end we sang n wash the car at the same time. Pple walking all looked at us with those crazy looks. hmm.. v funny meh? heehee~~ Took many pics, break camp packed up stores. CGL gave me 1 gl tee, went for lunch, took cab hm, slept on the wae. By the time i reached home, washe up den concussed till next morning liao.

Sun(1st day at home)

Tuition ah! nearly KOed at tuition. Den went to parkway to sleep while i got my face cleaned. V shufu shufu~~~ Afer tt went hm n decided to meet up ling n gareth.. the other 2 dua pai pple dun wanan come out.. talked till 1130.. i missed my last train leh!! heng still got last bus home ahz!!!! hahhaa~~

Mon(yest!)

Slept till 11. Went to sch to get $$$ den to meet the victims again to pass them stuff and to send my regards and see how they are doing. All doing quite good. Good for them. Jiayou jiayou jiayou!! Actually was v tired when i got home. But by the time i started chatting i was damn hyper. Arranged to meet my fav peeps for lunch!!

Tue(Yay! Today!)

Lunch at ta payoh.. Den kopi. Now the guys are outside playing xbox..cc saw me typing this n larf at me.. KNS!!!!!!!! hahahaha.. they cannot know abt this lor.. else i cannot anyhow talk bad abt them liao.. xÞ Think i go disturb them now~~ yayee~~~ Good to be back!
Tags: camp
Subscribe

  • (no subject)

    Just came back from a good session with frens. Batch 1: Sandralicious and Mandrake Venue: Ah peng bah kut teh Topics discussed: Where to…

  • (no subject)

    Been feeling a bit out of sorts these days cuz of camp n tuition. So i needed some pple or events to keep me grounded/sane. The only criteria is…

  • (no subject)

    I just realised, nice guys still exists in NTU! Heehee~ Went to source for prices of items for the upcoming camp. And Ethan offered to tag along…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 4 comments