HATE TO SAY I TOLD YOU SO (_heartinabox_) wrote,
HATE TO SAY I TOLD YOU SO
_heartinabox_

SUCH A *SHORT* UPDATE~

LOOK WHAT SCAI-KUN GOT ME FOR OUR 1 & a half year ANNIVERSARY XD

edonshelf

me & ed XD
a 6" high model of edward elric to feed my obsession more >D
awww! eeeee~ such goodness!

today, me & scai-kun went with my mother to visit queensway/notting hill gate. although we never actually got round to going to notting hill gate because there were too many distractions on the way T_T

so in the end, we went to whitelys, stopped off at orbital comics on the joyous way.. & i perved over the fma merchandise. my mum had trouble getting down the steep stairs, bless her XD
i held back on buying anything for myself.. we went on to queensway to check out the shops/mall. i think that queensway used to be a lot better before, the shops seemed to have got worse for some reason x____x
oh well. heh.
we got erin's birthday presents in the shopping center though, a peach coloured strap-top, extremely delicate, & some thorntons chocolate made especially for her with her name on it ^____^
we ate in a really nice cafe in queensway high street though.. Yay.
a couple of hours after, we went back to central london, & we popped into borders for the toilet, i got distracted by the manga for a bit.... >__>
but then we went back to orbital where scai-kun purchased my figure for me ^_____^
it set him back a fair bit too =S

then we pondered over where to go, & i ended up buying gravitation #6 from forbidden planet. i'm addicted to that cute manga series.

GRAVIIII. XD

gravitation6

hmm, then my mum really needed some stuff in tesco so we went on over to there, & i decided to cook for scai-kun on our anniversary tomorrow, with candles & the like ^___^
so we bought some ingredients for that. i'm really hoping it turns out okay!

fufufu.. it started to rain so we headed home, but not before getting a burger king.
i wish our BK sold fish! english BK is so boring XD

i nearly fell asleep on the train home. & i was peeved that my gravitation cd didn't work >___> i'll have to redo it. feh.

hah, the shaman king movie sucks. it's only twenty minutes long.
it's not even what i'd call a movie.
oh well T_T

i'm in the mood for drawing...



me&scai-kunlove
anniversary peekture!

WHATUP
WHAT UP? XD

BYE
okay.. bye. ^____^
Subscribe

  • TESTING

    Testing journal. wtf is this shit

  • (no subject)

    *pauses* Wow. XD ...Just wow. I just watched with major interest the first two episodes of Gravitation, & i am in love. I have read the mangas, &…

  • (no subject)

    i did a major userinfo update. what do you guys think? if any of you haven't read my last post, & wanna do my survey [plz do XD] go here & do it.…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 23 comments

  • TESTING

    Testing journal. wtf is this shit

  • (no subject)

    *pauses* Wow. XD ...Just wow. I just watched with major interest the first two episodes of Gravitation, & i am in love. I have read the mangas, &…

  • (no subject)

    i did a major userinfo update. what do you guys think? if any of you haven't read my last post, & wanna do my survey [plz do XD] go here & do it.…