Gorian (_gorian) wrote,
Gorian
_gorian

Гонка на Лисій горі 2014

Як же чудово прокидатись без будильника. Та ще й яскравим сонячним ранком з прохолодним весняним повітрям. Виходити в іншу кімнату де чекає розібраний велосипед і розуміти що всюди я встигну - головне брати і діяти!
Відігравши шалений сет з Blood Brothers у Білій Церкві, мене напівсонного доставили додому і я навіть встиг виспатись за 7 годин. Годинник переведено на весняний час автоматично за іронією долі у дуже важливу ніч. Готую, спокійно снідаю і іду ставити нову трансмісію. За годину все перевірено і налаштовано на гонку. Контрольний дзвінок Шилову Євгену, сідаю у старе сідло та намагаюсь спокійно крутити педалі до Лисої гори адже для мене це тільки початок сезону після перерви в півтора року. В ногах вже є рівно 1000 км і я впевнений що година технічної траси Лисогір піде тільки на користь. Пульс після дня відпочинку намагається лізти в гору, перед очима то 139 то 145 bpm, але я не піддаюсь на провокації пролітаючих поряд кантрійців. Одному хлопцю допоміг знайти стартову галявину, такі дрібниці мені дуже сильно підіймають настрій.
27667391

На по-літньому сонячній стартовій панував спокій. Я навіть не зрозумів, що стою прямо на маршруті любителів які ще доїжджають гонку і мені ніхто й слова не сказав. Паркую старого друга Енуреза і йду вітатись з кращою половиною киян. Дружні обійми і посмішки ще більше підносять настрій. За символічні 30 грн реєструюсь у Вови, який встигає при цьому записувати номери та час фінішуючих. А їх зібралось не мало судячи з протоколу!
27671128_f
Після того як всі доїхали ми швидко подивилися на технічну ділянку, яку я ніколи не їздив і вважав що там з КК байком робити нічого. Виявилось, що майже кожен трамплін можна об'їхати збоку а контр-ухили просто обов'язково треба закладати.
27665158
Після солоденької техніки всі повернулись на старт і вишикувавшись на поляні стартували по команді Шиліка. Атмосфера була дружня й весела, передстартові вказівки щодо маршруту просто нереально було зрозуміти, але слухати весело :)
Проґавив команду "Поїхали" я сів передостаннім у групу, зробив пару обгонів на першому колі але на підйомах мене дістали й залишили позаду. Точно не мій темп був спочатку, спалив всю енергію на пульсі 185. Наступного разу треба приділити більше уваги розігріву на таких дистанціях. Зареєструвався я в категорію Еліта щоб їхати повноцінну трасу з усіма приємностями, бонусом звичайно є рівень тих хто стартує з тобою - спуски пішки ніхто не ходить і великих заторів на сінглтреках не буває. І взагалі можна спробувати наздогнати наприклад Хлопова.

27665811_cr
Якщо є гарний запас по техніці і ви не ставите перед собою за мету брати подіум - краще йти в Еліту на групових стартах. Думаю що і на Дубках я піду в еліту саме через це.
Декілька слів про саму трасу. Велику петлю яку додали пару років назад мені минулої осені показав Тоша. Більше технічних елементів, він збудував невеличкий трамплін з дощок який додав десятки світлин у альбоми гонщиків.

27665834_f
Два коротких але цікавих спуски на одному з яких вкопали бетонну плиту тим самим зробивши його ще швидкісним. Саме на фото я й побачив як склав колесо Олег на Canondale в цьому місці - він вирішив взяти лівіше від плити і колесо таки знайшло куди встряти. Вирівняли потім ногами колесо так що додому Олег доїхав так точно.
SLCqg--LF-M
Після цього спуску йде ділянка класичного Лисогіра але в зворотному напрямку так що доїжджаючи на швидкості до повороту за яким не видно чи їде хтось я кожного разу прошу кроскантрійних духів щоб ніхто не їхав на зустріч. Вертоліт на якому я колись зламав Ребу й колесо а вчора й ручку гальма хлопці вирішили виключити, думаю через те що підйом який йде потім ми їдемо після DHшної траси, що загалом набагато цікавіше. На цьому підйомі я програв мінімум 1-2 хвилини лідеру.
Щодо DHшної ділянки то на ній є тільки одне стрьомне місце - передостанній трамплін який я не ризикнув стрибати на швидкості, а з розмови з Хлоповим зрозумів що все вірно зробив. У Олега розбортувалась безкамерка та стравило трохи кисню з переднього колеса коли він його стрибав. Але фотки вийшли те що треба :)
27668045
В кінці останнього кола мене таки округлив Зубченко і я через біль докрутив підйом у самоті. Хлопов був лише у 30 секундах позаду. Від гонки отримав просто шалену кількість позитива та емоцій. Адже півтора роки я взагалі не ганявся і дуже скучив за атмосферою та духом велоперегонів.
На фініші сподобалась битва трьох гінців за місце. Я вболівав за Артема №3 але виграв Гліб №244(на фото вони їдуть в зворотному порядку).
27678367_f

Мій варіант проходження спуску :) Вважаю що обов'язково треба їхати по плиті і не сильно гальмувати.
27665879_f

Переможці по Еліті на фоні купи велосипедів.
27665964_f
І вся весела компанія призерів.
27666001_f

А після нагородження виявилось що лишились декілька заохочувальних призів і ми влаштували конкурси з віджимання та трекстенду. Тримач для відеорегістратора та крило швидко й весело знайшли своїх власників.
27666002_f
_DSC3201
До нових стартів. Хочеться щоб цей сезон був самим насиченим і захопливим.