__overrateme (__overrateme) wrote,
__overrateme
__overrateme

happy christmas ;)

i am so sad, on the computer on christmas day.
general uploading of cd's though.
i got 8 haha;
amy winehouse,
mcfly,
live louunggggeee !
john legend,
the killers,
the holloways,
muse,
and ramoneeeess.

i also got;
curling tonggsss,
clothes,
coat,
like 3 scarves,
hattage,
make up,
this thing i cant describe to hang necklaces and shiz off,
erm, jewellery,
cow print hot water bottle ;)
general hair shiz.. clips and products and stuff,
umbrella,
erm, other random crap,
candles..

charlie and i got a chocolate fountain !! woooo.


oh and ! a digital radio.
but i havent opened it yet cuz its from my grandparents and theyre coming for dinner, so i dont actually KNOW its one but it actually is cuz it just is lol.
trying to think what else i got..

a bag.. pyjamas.. general christmas pants haha yesss.
oh yeh! perfume ;) and amy! it's a bigger bottle this time so it wont run out so quickly so you can steal it more if you wish. aha.
yay !


swear it doesnt feel like christmas tho lol.
Subscribe

  • (no subject)

    general lack of postage. i've had two really weird dreams in the past two nights. 1. laura died?! i dont know how but then we were at school like…

  • (no subject)

    i am going to fail my french oral. haha. i am also going to fail physics. and maths. i can do chemistry though :) yay. on monday nicolle is…

  • (no subject)

    dkslfjdfg;jlkhj;ldkh if youre saying muslims arent allowed to wear veils, then you have to tell christians to stop wearing crucifixes and sikhs to…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments