laguna<3

(no subject)

I NEED A JOB!!!!..seriously.
someone needs to advise me where, cause i need one really bad.

anyways.
i want a new username for LJ, yes i'm copying several people *kristi & em* lol,
but i'm sick of "volta" freaking like 8 underscores, it gets annoying
what was i thinking..
and i don't even listen to the mars volta anymore anways.

so someone give me an idea.
i have no idea.

oh SUMMER SCHOOL sucks so bad. i want to shoot myself.
i'm going to advise my sister to not mess around w/ gym and just change when she needs to
cause the work we need to do now is incredible..it doens't feel like gym, but rather boot camp.
wtf no one does this much work in one day but just wait till u see me i'll be so fit w/ a 6 pack lol
yes!!

also; i miss a*crewnit. let's get together soon, k? k.
love u guys<3

oh & here's a survey, i never do these things:

TELL ME ABOUT YOURSELF - The Survey
Name:Nat
Birthday:June 3, 1988
Birthplace:New Britski
Current Location:UGH NEW BRITAIN DON'T REMIND ME
Eye Color:light brown
Hair Color:black
Height:5'2
Right Handed or Left Handed:righty
Your Heritage:PUERTO RICAN BABY and peruvian
The Shoes You Wore Today:flip-flops
Your Weakness:cute boys :\
Your Fears:idk dying?
Your Perfect pizza:PEPPERONI
Goal You Would Like To Achieve This Year:good grades..hah
Your Most Overused Phrase On an instant messenger:idk
Thoughts First Waking Up:"omg summer school...shoot me"
Your Best Physical Feature:my lips i guess
Your Bedtime:8:30-9:00
Your Most Missed Memory:a*crewnit nights
Pepsi or Coke:coke!
MacDonalds or Burger King:NEITHER..ew
Single or Group Dates:group, but i like single too!
Lipton Ice Tea or Nestea:neither..
chocolate or Vanilla:chocolate
Cappuccino or coffee:coffee!!
Do you Smoke:yes
Do you Swear:yes
Do you Sing:yes
Do you Shower Daily:yea
Have you Been in Love:yea
Do you want to go to College:yea
Do you want to get Married:yes!
Do you belive in yourself:at times
Do you get Motion Sickness:nope
Do you think you are Attractive:at times
Are you a Health Freak:Sometimes!
Do you get along with your Parents:not even.
Do you like Thunderstorms:LOVE them.
Do you play an Instrument:i used to play the flute! :)
In the past month have you Drank Alcohol:NO! im good
In the past month have you Smoked:yes
In the past month have you been on Drugs:nooo
In the past month have you gone on a Date:not even :(
In the past month have you gone to a Mall:yes.
In the past month have you eaten a box of Oreos:ugh i wish
In the past month have you eaten Sushi:nope, don't like seafood
In the past month have you been on Stage:no :(
In the past month have you been Dumped:lol nah
In the past month have you gone Skinny Dipping:no geez i wish
In the past month have you Stolen Anything:yea :)
Ever been Drunk:yes
Ever been called a Tease:nah
Ever been Beaten up:no!
Ever Shoplifted:yes
How do you want to Die:yes..not now though
What do you want to be when you Grow Up:a lawyer or a surgeon
What country would you most like to Visit:Italy, Peru
In a Boy/Girl..
Favourite Eye Color:Green
Favourite Hair Color:i like dark but blondes too :)
Short or Long Hair:doesn;t really matter
Height:taller than me
Weight:average
Best Clothing Style:prepp
Number of Drugs I have taken:0!
Number of CDs I own:a lot
Number of Piercings:7
Number of Tattoos:0
Number of things in my Past I Regret:TONS.
laguna&lt;3

(no subject)

So i'm really bored & im going to recap my whole weekend:

friday came into school ready to take my italian final & found out everyone took it 2 days before when i left school, so i got to sit in a class alone & take it by myself then my girl showed up!! so she watched me finish it and after i did (15 questions...ya) we had fun. ;)

then us history, ugh you can never tell. i was one of the last too finish so watch me be one of the only ones to fail it. this sucks. i didnt really study, just reviewed a bit. & i handed in all my missing work from chem which i owed so i could pass his class with no less then a C. im bad

friday night grace & paul called they were knocking at my window lol, but i couldnt go out, im grounded even at night ..... lol
saturday slept & watched harry potter.
sunday did the same except my mom made me study for geo. which i didnt really, just made notecards so i wont hopefully completely fail it. im probably taking it in summer school. why bother now.

& today now i can rest and tan outside cause it looks nice out yay!
laguna&lt;3

(no subject)

so yes! school is almost over, omg im so excited. i have my chem final tomorow, im finishing up my 4- 250 word essays for it, then beach on thursday! to relax and relieve stress--- that i really need. friday- italian final, woof, piece of cake. and no school monday, then tuesday american lit & geo.

so the sched. is not too bad, after im done w/ that then im ready to enjoy a long summer w/o having to worry about seeing annoying people everyday. :) good news for me.

*oh and people are so confusing sometimes, geez!* :\
laguna&lt;3

(no subject)

yes! entry number 2 in less than a week 8-)
anyways. last night grace showed up and ended up sleeping over. we watched pirates of the carribean, and fell asleep.
she wouldn't let me have the ac on though, what a slice in the face. ;)
soo. back to school after a 4-day weekend of doing absolutely nothing hehe.
and, yah i'm so tired of it.
we have exactly 4 weeks of it left.
geez, just end already!!
anyways, went to get my lifegaurding papers today;
if i pass and all, ill be starting in early july..nice :)
and ill be working with really cool people.
so i played tennis with paul & grace & dan today.
oh yeah, the cool kids are so good<3 hehe
and it was fgun.
i tihnk i might be doing that alot this summer it's good excercise.
and i need alot of that, mhmm.
okay, i'm out to go do some homework & stuff.
<3<3
laguna&lt;3

(no subject)

this weekend, was of course like i said it would be. POINTLESS.
i feel like such a bum. i laid around all day, did not go out one night,
i've become such a loserrr and so anti-social it's sad.
i don't know what's wrong with me. going out doesn't even seem fun anymore.
oh well.
grace lived here for the weekend.
we haven't done anything, except eat and be fat asses.
what's new with that.
school is out soon!!!
and my birthday is this week! on friday :)
17 baby. idk, i'm excited than anyone has ever been turning 17, i think it's cool. hehe.
and my sister told me what mah mama got me & yay now i'm excited!
anyways, i want a car.
i'm getting my license this summer, & i'm actually happy for that.
umm. friday i have to go to my friends party it's for her birthday too, so i'll stop by to be nice;
even though it's MY birthday & it should be all about me,
after that who knows for the rest of the night.
that saturday i have SAT's.
i'm sooooo nervous. like incredibily nervous.
i took SAT classes and i'm just so afriad they're not even going to help. i think what scares me the most, is that I might actually do terrible even with the classes i took.
and my SAT score right now is the only ticket i have out of new britain.
if i'm stuck here for another 4 years, i don't know what i'd do with myself.
no offense to anyone staying here, I'm just tired of nb.
there's probably no hope for me thought anyways. egh.
anyways, SAT's just make me realize we're going to be seniors next year, and then college.
and it's all gonna be so crazy.
but crazy in a good way, it's making me excited and sad at the same time.
anyways, all i should be thinking about right now is
SUMMER '05!
hehe. cannot wait.<3
laguna&lt;3

(no subject)

today was national skip day; absolutely no one in school except me!! lol
went to 3 classes, not mine, & then home. i watched a movie & slept.
um maybe i'll go to the greek festival with lina tonight, but i'm not sure.
so i'll fill you in on how exciting my weekened will probably not be.

;)<3<3