?

Log in

No account? Create an account
sakky_
07 December 2007 @ 12:47 am
lol, these two days have been so fun. XD

yesterday
Had another amusing dream.
There was an eroero, hollywood spy film scene in TanglinClub...6mins! lol
Some blond woman and some JamesBond wannabe. XD
Then suddenly was running around this very plush carpety place.
looking for somewhere to sit down i think.
And then somehow was in jail with Jin and Mon?
But it felt like Sec4 retreat or something.
We were sitting on our beds talking crap.
Jin on the left, then Sak in the middle, and Mon on the right.
Both of them had light kiwi green blankets and mine was rose..
You know those knit blankets that you see in Hk hospitals? those types lol.

Anyway it rained yesterday...
But went out with tsu anyway XDD
Slowly dragged out arses to Kino
Browsed all the mags she missed and bought the glb
then went down to the food court and tsu ate like nuts. XD
Our entire dinner was made up of little snacks hee
mont blanc [lol i had my first one~ thanks tsuuuuu <33333] and tori q and old chang kee and wagashi and.. alot la.
Then I went over and there was katamari and retarded music and tetris and katamariiiiii~
lol Aya's origami's crane katamari was so sad. missed by 41!!!! Haha.
Sak....still sucks as katamari
Tsu...made a new planet for the Sumo level XD
Hee let's watch Victoria's Secret and Golden Compass <3333

omg and the fudge Aya bought was daaaaaamn good, nnngh.

Then today today today..
Slowly dragged arse to town and tried to do xmas shopping...
Haha me and Aya felt stoned and generally nuaed.
Down and Out in London and Paris...
ANd LocoRoco haha.
Book, PSP, and Aya's chai latte.
and Sun Moulin pastry hee
The honeydew chocolate is good! Sak likes! XD
Aya thinks it's weird lol.
Hrmn then settled half of Kiwi's presents at Isetan~
yanno, the Barbie Disney Princess/fairytale series..
the print on the skirts would be perfect as a rori print in say, flocked velveteen. *_*
with some sparkle in it! like metallic thread outlines or something.
The style's like the Princess Emeraude/Jade Country arc in TRC,
yanno when they're recapping the legends. *-*
The silouettes with the blacked-in skin, i dunno what style that is.
Sak wants a fabric factory. XD

Lol then Sak had an early dinner of NatsumiFish at Mos,
and we nua-ed again. Ttly stealing ur book btw kthx. XDDD
Lol and Aya planned xmas dinner. This year will be quieter na
And ants! Do ants have arseholes? It's such a cute book.
[expensive too lol]

Lol then went to Bugis, had rori panel meeting, it's all so exciting! hee



I want some milk tea ice cream hurhur.

argh still looking for cute portable speakers. wai cannot fiiiiiind. :/

Dammit and someone buy mai stuff. :/ Moniesssss.
Should try sell more things.
I wish it was like Poupeegirl, so easy to sell and buy. XD
 
 
Current Music: Exile - I Believe
 
 
sakky_
29 September 2007 @ 02:03 am
homg, tsu got me on facebook and now poupee girl. XD
What next woman?! myspace?! XDDDDD lol
anyway.
Poupee girl is addictiiiiiiiiiiive! And so much fun!!12345
Except that I still dunno how to add a favourite brands. wtf. :x
Haha today was another good day. :3
Finished the bunny beanie;
it's so cute. I'm gonna make one for me omg.
11-1 was really nice sewing :3
Warm sunshine, no construction noise, and breezy breezes~
My windchimes were being very cute and tinkly. <3
Being at home around that time is so rare. Mmn.

lololol and I forgot that edging both sides = x2
ahahahaha but at least novena is pretty central. XD

I wanna make me a red beret. 8D
The red fleecy thing for fabric journal is perfect.
And the black fleece I just bought.
Omg wait I rmb seeing card appliques.
omg. *flails* Haha and I shall add poms poms!
Like AP's berets. XD

Meep and the mauve/grey dress here with the chrysanthemums is so pretty.
*-* And I spelt chrysanthemum right! 8D lololol
I feel like making a chrysanthemum like that. 8D
Haha I'd prolly die doing it though. XD
Tags: ,
 
 
Current Music: Koda Kumi - Koi no Tsubomi (A Cup Of Milk Tea Bossa Nova Version)