?

Log in

No account? Create an account
sakky_
07 December 2007 @ 12:47 am
lol, these two days have been so fun. XD

yesterday
Had another amusing dream.
There was an eroero, hollywood spy film scene in TanglinClub...6mins! lol
Some blond woman and some JamesBond wannabe. XD
Then suddenly was running around this very plush carpety place.
looking for somewhere to sit down i think.
And then somehow was in jail with Jin and Mon?
But it felt like Sec4 retreat or something.
We were sitting on our beds talking crap.
Jin on the left, then Sak in the middle, and Mon on the right.
Both of them had light kiwi green blankets and mine was rose..
You know those knit blankets that you see in Hk hospitals? those types lol.

Anyway it rained yesterday...
But went out with tsu anyway XDD
Slowly dragged out arses to Kino
Browsed all the mags she missed and bought the glb
then went down to the food court and tsu ate like nuts. XD
Our entire dinner was made up of little snacks hee
mont blanc [lol i had my first one~ thanks tsuuuuu <33333] and tori q and old chang kee and wagashi and.. alot la.
Then I went over and there was katamari and retarded music and tetris and katamariiiiii~
lol Aya's origami's crane katamari was so sad. missed by 41!!!! Haha.
Sak....still sucks as katamari
Tsu...made a new planet for the Sumo level XD
Hee let's watch Victoria's Secret and Golden Compass <3333

omg and the fudge Aya bought was daaaaaamn good, nnngh.

Then today today today..
Slowly dragged arse to town and tried to do xmas shopping...
Haha me and Aya felt stoned and generally nuaed.
Down and Out in London and Paris...
ANd LocoRoco haha.
Book, PSP, and Aya's chai latte.
and Sun Moulin pastry hee
The honeydew chocolate is good! Sak likes! XD
Aya thinks it's weird lol.
Hrmn then settled half of Kiwi's presents at Isetan~
yanno, the Barbie Disney Princess/fairytale series..
the print on the skirts would be perfect as a rori print in say, flocked velveteen. *_*
with some sparkle in it! like metallic thread outlines or something.
The style's like the Princess Emeraude/Jade Country arc in TRC,
yanno when they're recapping the legends. *-*
The silouettes with the blacked-in skin, i dunno what style that is.
Sak wants a fabric factory. XD

Lol then Sak had an early dinner of NatsumiFish at Mos,
and we nua-ed again. Ttly stealing ur book btw kthx. XDDD
Lol and Aya planned xmas dinner. This year will be quieter na
And ants! Do ants have arseholes? It's such a cute book.
[expensive too lol]

Lol then went to Bugis, had rori panel meeting, it's all so exciting! hee



I want some milk tea ice cream hurhur.

argh still looking for cute portable speakers. wai cannot fiiiiiind. :/

Dammit and someone buy mai stuff. :/ Moniesssss.
Should try sell more things.
I wish it was like Poupeegirl, so easy to sell and buy. XD
 
 
Current Music: Exile - I Believe
 
 
sakky_
28 November 2007 @ 11:46 pm
lololololol.
Met at Cine to watch Hero.
[wasn't that great a movie really.]
Passed Cyn that phrasebook for Japan.
Rebecs had fun trying out some phrases to jin and mon.
例えば、
「コンドン持ってる?」XDDD 
「私は無罪です!!」
「ゴミが集める?」
ahahhahaha.
frikking funny. XD
Me and cyn and rebecs were laughing damn hard. XD

Ooh and watched bits of the Balloons Making Of PV
So adorable XDDDD

Ahhhhh and I have like.
No idea what to ask mon to get,
Maybe just JE stuff la. XD

Mmmm, and Hero's... okay la. so so la.
kinda fell asleep towards the end.
Sorry TakuKimu. XD
But the very very end was frikking hilarious,
and the Korea segment was really well done I think.
Anyway.
Highlight of the night was!

We got stuck in a lift!! lolololol
Well, almost.
The door just didn't close properfly and we were stuck for like.
30seconds. XD
Jin was screaming awaty and thought that we'd all die.
The rest of us were laughing/trying to pry the door open/trying to get the attention of people outside [we coulds till see them.]
And Rebecs was getting ready to sit down and pray to God lol
Anyway.
Jin presses the alarm and intercom and the guy was like faintly amused or something.

30seconds..
Oh well.
I've been properly stuck in a lift!! XD

Haha Mon was quite disappointed. XD

The way home was spent rehashing those glorious, almost got stuck in the lift 30 seconds and mon's crappy lift in her block. XD

Haha we're so retarded. XDDDDDD
hahahahah haven't had this much fun in a while. XD

edit: omg. this post makes me jealous. ;____; *want* Japan Expooooo.. ;_;
Dammit.
Singapore has tiny conventions. ;_; Maa shoganai ne. ;_;
Tags: , , ,
 
 
Current Music: Exile - I Believe
 
 
sakky_
28 November 2007 @ 02:02 am
Blue skirt's almost done!
But.
The elastic's stupid and floppy. And curled.
Sooo...we'll have to replace it ne. :/

Sewed most of the day..
Ikoma!
Haha.
But I suppose because we watch so much JE vids and such..
somehow you'll end up talking like a guy. ^^;
Dunno la. But it feels more natural/easier to remember to me.
That said. Can Jin speak in that ojou-sama way?
Jin gambare! XD

I ended watching Yukan Club 6 again. XD
Haha. Ep 7 just aired~
Hrmn Shabake's finished downloading but..
I think I'll wait for the subs ne.
I hope they release them sodt as well. *lazy to dl again* XD

*mulls* then again I suppose I you spent more time on Poupeegirl, it'd be easier to remember how girls are supposed to talk ne. XD



*sqees happily* I love this song.
カッコイイ男とクリスマスデートをするの感じだね^^
そうだ!!ユヤ。
仁も惚れちゃったねXD

「この聖なるの夜に...乾杯!」
クリスマス告白カワイイね>w<

ちょっと紅葉とか雪とか見たいね~
みんないいね、旅行に行って~

えとおもう2じ半ので、寝ます~

edit
general study sources
past papers [but no answers :/]
cool vocab test..can put in keitai..does it work with our phones?
sound files
Tags: , ,
 
 
Current Music: Ketsumeishi - Seinaru Yoru ni
 
 
sakky_
14 November 2007 @ 03:51 am
No I'm not feeling paricularly Christmasy.
Haha am thinking of christmas presents tho, hoho.

----

It's Tuesday!
Haha somehow it feels like a very long time..
last last Saturday was the last time I went to Ikoma.
Lol I dunno Ikoma's like, stress relief or something. <3333
Haha Jin cut her hair..it's cute yo! XD
And Mon's is now like..chocolate brown? Omoshiroi..
Haha and we watched some Yukan Club before class..
Nyaa and LoveSong subs are really different ne. o_o

----

Finished our first script draft! :D Yey!
-
We're out of apples. ;_;
-
I have one moar essay to write, and editting to do, and a cover page to do as well.
-
But I'm sqeeing over the the cute cat god one on yaoidaily and zomg there is an anon kink meme for saiyuki and loveless. Nnnnnngh YES. 8D
-
I find myself reading overly melodramatic NishiKato. zomg.
-
I saw Katou-san! In the textbook, lol.
-
Kanji really slows me down. :/
-
kk reading a bit of fic, then doing essay.
Tags: , , , ,
 
 
Current Music: Exile - I Believe
 
 
sakky_
02 October 2007 @ 02:06 am
FIP
Library reading [Try borrowing Cleopatra too]
Lavander - [diamonds, thread off white]
Orchard -Kino [research], Art Friend[yellow felt]
Dinner, meet w Mon + Jin?
Ikoma~~

Tanoshimi desu. :3

寝ます。
Tags: , , ,
 
 
Current Music: nai!
 
 
 
sakky_
19 September 2007 @ 12:24 am
Maa.
Today..I woke up late, again, at 12.
That's kinda how it's been ever since Textile Fundamentals and Manipulation ended.
That works out to be over a month...良くないですね。

まあ昼ご飯を食べたら、ネットをしました...そのあと、ブロデリー苺スカートのベルトが作った。久しぶりで、作り方があまり分からなくて、ちょっと困るだった。 でも最後に何とかできたので、よかったな~ まあ、そのより、やっぱりひるで手作りな物をしますね。。部屋がとても明るくて、気持ちだ  

ゴムはまだ入らないけど。イコマ行かなくちゃ ハハ、休みの時楽しいね~ 今日はモウモウが食べかったし、隣のクラスのイケメンも見たし ハハメッチャ面白かった、イケメンが見たいから、ファンギャルの感じでモン&Co.が急に一緒に来た。

ああそうだ。大切な仁へ: HIGH SCHOOL MUSICALのRIPはこっち
小山の声聞き分けやすいな
Tags: , , ,
 
 
Current Mood: cheerfulcheerful
Current Music: Koda Kumi - Koi no Tsubomi (A Cup Of Milk Tea Bossa Nova Version)
 
 
sakky_
21 August 2007 @ 10:58 pm
So we were coverting SGD into yen during Ikoma today right?
Jin and me took an obscenely long time to do it. =_=
Can't do maths! Bah. Awful.
I can't do Sec 1 problem sums anymore either.
Sec 1!!
Ye gods.

Anyway.
Design history and culture started today, it's pretty cool.
It has a totally retarded time tho. 3-6. -_-
Of course, it could be worse, so.
Ernst the lecturer and Devin the tutor tell such amusing stories. XD
The class reminds me of Lit somehow, hoho.
I wonder if we get to do essays?
*is shot* I know, buuuuut...I miss writing stupid canned essays! XD
And Lit essays! lolololol. Wonder how many pages I can manage now.

Sound the bells, ring the alarm! The truth, the truth is coming and it will prowl the streets like a lion! Beat up my children, shun my family..

No wait fail. that's a terribly convoluted quote.
-_- no moar skillz desu.

I miss firing quotes at each other before the exams. :(
PUDDIIIIIIING PANG!!!

I want to do lit againnnnnnn *whines and is annoying*

Anyway.
Shyo and I thought we finished out pairwork project.
sadly it's not to Veron's tastes / the marking scheme.
:/ We really like our final piece...
Buuuuuut Veron likes one of our 2minutesflat! experiments way better =_=
Although I suppose I'd rather she tell us, because what we need is the grade.
But meh.
So we made a ttly gay pride rainbow, 10minuteflat screenprint, which she pronounced, okay. =_=
Not quite happy with it tho.
Wanna do another tmr morn.
Anyway tried draping the one we liked best on Natsuki;
He looks like a total girl. Bahahaha XD



(No one believes me when I say he's a boy.
And then my maid asked me why he has a penis. SHOCKU.
And then my mom asked me where his boobs were, for the Nth time.
And then I realize I got my tenses all confused.)

Of course, I'm the one who's planning to make him a cute pink yukata and that carosel print dress that's been in my head forever.. XD

And he rly needs better hands. I wishwishwish luts hands matched. ._.;
and tabi feet would be nice. ._.
but I don't think you can put 2piece hands/feet on a body that uses 1piece hands/feet? mou.
 
 
Current Mood: sleepysleepy
Current Music: nai!
 
 
sakky_
06 March 2007 @ 01:39 am
Saturday

...And then we chatted till what, 7amplus, wtf. *amused*
Shut eye for 2 hours.
Kadomay~~~~~~~~
Finished petticoat base
[and then I burnt it bad on the iron. D: ahaha]
Left with waistband for ETC esque print <3
Then walking round Chinatown with Kuro
[bought red bias for the katamari candy <333]
Then off to Fishfish...
Staff meal was pretty good, surprisingly.
I <3 barrunning.
Cept we had a jam halfway with the soups. :/
Went home, K.Oed.

Sunday

dragoooooon boating with Mon and Jin. We barly made it in time! [haha, Mon woke Jin up late, so. we watched videos on Mon's phone while waiting. Ahhhh NewSuuuuuuuu! So cute and retarded. I need to find their Spring Con somewhere. Ahh speaking of which did that MU dl finish..

Ahem. But anyway, we got there in time, and we talked about dorama the whole way in the car. [we got fetched by tina-san + shuujin X3] ね仁、あれわほうんとうにきみの夢なの?

Training was pretty tired but fun! Ahhh it took a while for us to kinda get the hang of it, nanka hazukashi yo. The weather was quite nice, overcast and it totally rained halfway, hee. And then we did 300m in that. XD Mon was happy with the rain, yes. Kicked puddles at each other after cool down, it was fun. and kinda dirty, but fun, hee.

Took the train back to TPC for refueling at Mac...yaaaahn Mon treated fries. <3 And we ate non-stop and talked and ate and talked and yeah you get it. Then Jin left, and me and Mon ate the hot fudge sundae...yeah its good. ---->first time eating. I never knew Mon liked it, lol.

Then I went home and K.Oed.
But not before OHMYTIAN!!!ing over well, the repacking of things.
My mom bought new shelves. ._.;;;

Today

On time for Ikoma! lolz.
Dressed up for dinner with Rose and tsu, but had to go home in the end. :/
Mouuuuuuu. Irritatated.
Anyway, after class 4 of us decided to take a mock jlpt 3 for kicks.
{カイリンサン ト トロイサン ト ビアンカサン}
lol no it's just 3 of us for kicks, 1 srsly needs it for the jlpt 2 prep class.
So after arranging it, we went off to Kino to be cheap and sit down and do jlpt tys.
[Ah and met up with kaori_lolita halfway. kyaa, nanka doki doki deshita. yay, first sale! >w<]
Unyaa, and then lunch-dinner----tea? at taka's foodcourt.
Then next time I go pie would be nice, cos I've had modanyaki twice in a row. :/
Maybe omu, but it's liek, ex and i is cheap.
Went back to Kino to do shukudai with トロイサン.
overshot and ended up doing today's as well. D:
went home [okaa got pissed at me staying in kino the whole day and not packing. meep.]
ohmytian the packiiiiiiing.
Haha, found lots of shit.
Like the watercolours Pa was looking for. *dies*
I don't even know why they're there! haha
I wonder if I'll ever get to be formally trained in them.
Sigh, prolly not. :p Not that I;m looking or anything.
But some some formal art training would have been nice I guess.
Hmmmmn.

And.
Pre Advanced 1 ends 8 May. *dies*
TP starts 24Apr [plsplsplspls push it back!! ;____;]
So now I am thinking, see if I can join Jin's and go for the Pre advanced lessons I will miss in the end. [omg, sounded like sth outta JLC.] And if from there, can I join Jin's class for Pre Advanced 2? While catching up with the full time pre advanced 1? cos shit man, if this doesn't work I may have to wait for next freaking year. Or one of the other part time ones to go up.

Okay, should go soon.

Ah, and I'm achey all over now. Like damn, i want a massage chair! </obaasan>
 
 
Current Mood: bouncybouncy
Current Music: Monkey majik + m-flo [?] - Red Dress [i heart!!]