?

Log in

No account? Create an account
Cough it up bitch! [entries|archive|friends|userinfo]
boy_crazi_

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

wwwwoooooowwwwwww!!!!!! [Nov. 20th, 2005|03:27 pm]
boy_crazi_
[mood |creative]

god!! i havent updated sins about last year!!!!!!!!!!! thats a lot! SO, PPL......if u got new sns or nythin like that then tell me....dont forget. ill b sure to updat more often now.
linkpost comment

hi,sry i havent updated [Jul. 28th, 2005|02:06 pm]
boy_crazi_
[mood |confusedhhmmmm....]
[music |shut up by: simple plan]

sry i havnt updated. ive been busy. BUSY BUSY BUSY ME! o well, ill start updatin now. and if anythings changed or anyone got dif, screennames or nythin just tell me now. except for christina. i know u changed urs.
link1 comment|post comment

omg! [Jul. 1st, 2005|09:22 pm]
boy_crazi_
[mood |scaredomg! freaky stuff!]
[music |death is coming]

this is just creepy
Body: A girl meets a boy on her yahoo messenger.


crazy1 86: hey baby!!!
h0tNsPiCy91: whos dis???
crazy1 86: ur secret admirer!!!!!
h0tNsPiCy91: o really.... quit lyin! whos dis???
crazy1 86: i loved u the first time a stared into ur eyes...
crazy1 86: i think about u everyday... u r my dream come true.
crazy1 86: we met once! i don't think u remember tho.
crazy1 86: i cut myself because the pain takes away my feelings for u.
crazy1 86: tonight u will see me....
h0tNsPiCy91: ..WHO IS THIS!?!?!?
crazy1 86: don't worry.... i'll take very good care of u...

crazy1 86 had signed off.

The girl was so scared she locked all her doors and windows. She made sure her room was secured. She was so scared if it was a joke or for real. She didn't know when he was going to come. The girl was frightened so she decided to sleep with her little sister. The girl dozed off quikly. Then she heards a knock on the window. The girl slowly walked to the window. It started knocking louder. The girl looked through the windows and saw nothing. Just some of the tree branches. The girl went back to bed with her sister. The bed was wet and smelt horrid. Maybe her sister wet the bed... the girl checked and found blood everywhere. The girl panicked. She didn't know what to do. She ran and hid in the closet incase the guy was there for her. While looking through the cracks of the closet the girl saw a shadow. It was dark so she couldn't figure out who it was. She started to get more frightened. The man crept closer to the closet. The girl closed her eyes as if it was a dream. Then suddenly he open the closet door and pulled her out. Her parents found her dead. She was skinned alive and was hung in her sisters closet.

PART 2...

2 years after the the sisters deaths, the her parents got pregnant with a baby boy. The girls room became a guest bedroom and the little sisters room where the murder took place became the baby's room. The baby grew up to be a successful kid. One night he was on the computer and got a instant message.


h0tNsPiCy91: hey little bro!!!
2seXay4u: who the fuck is this?
h0tNsPiCy91: its ur big sis.
2seXay4u: i never had a sister. i'm an only child
2seXay4u: this is some kinda joke huh?
h0tNsPiCy91: mom and dad never told you?
h0tNsPiCy91: i died 15 years ago with your other older sister.
h0tNsPiCy91: we were murdered in your room which was once my little sisters room. she was killed in bed when i was sleeping and i was killed in the closet and skinned to death.
2seXay4u: stop lying, i never had a sister. if i did my parents would tell me. whatever.. ur stupid
h0tNsPiCy91: u don't believe me? well if u wanna look on ur closet floor.
h0tNsPiCy91: i carved my name, time and date i was being murdered. then i carved my little sisters name.
h0tNsPiCy91: if u don't believe me little brother check the internet. type in ''smith sisters murdered anonymously''.
h0tNsPiCy91: i g2g little brother. i love you. and mom and dad so much. i can't believe they kept us a secret from u. they should burn in hell.

The boy checked the closet. He saw the carvings. Was it true? He surfed the internet and everything was there about the anonymous murder in the house. The next morning the boy went downstairs. It was so quiet. Maybe mom and dad was sleeping.. hours later the boy found his parents in their closet skinned and hung. Then he found more carvings on the ground. It said, '' I TOLD YOU I WASNT LYING. LITTLE BROTHER, I LOVED MOM AND DAD.... BUT THEY KEPT ME A SECRET. I CAN'T BELIEVE IT. WELL I'M FREE FROM THIS COLD WORLD. I WON'T HURT YOU LIKE HOW THEY DIED. I LOVE YOU.

- LISA SMITH

This is a death chain. If you don't send this in the next hour the parents will kill you at night. They will kill you like how they and the sisters were killed. Good luck
linkpost comment

hello! [Jun. 21st, 2005|08:07 pm]
boy_crazi_
[mood |weirdJUST 3 MORE DAYS!]
[music |ITS OVER!]

hello ppl! scool is almost out! how weird! it feels like it only started! any one who agrees, comment!
link3 comments|post comment

hello pplz! [Jun. 9th, 2005|08:50 pm]
boy_crazi_
[mood |curiousshud we?]
[music |A Whole New World]

we came bak from san diego ! that was fun! but now we hav a reely big risk we will hav to make! u no wat i mean if ur part of it! the whole performing arts, musical theature, or science academy thingy!


POST A COMMENT ON WAT U THINK WE SHOULD DO!
link2 comments|post comment

hey ppll! [Jun. 2nd, 2005|07:08 pm]
boy_crazi_
[mood |boredso bored]
[music |so bored]

y isnt ny1 updating but me? plz update ppl! plz! im bored!
link2 comments|post comment

omg [Jun. 2nd, 2005|06:29 pm]
boy_crazi_
[mood |weirdlol]
[music |shut up by: simple plan]

the funniest and most embarrasing thing happen! me and alexa wer sittin wer we always do after school! and its on this guys front lawn rite? well, thers this tree on the lawn and its reely weird tho cuz its bark is like foam! so me and alexa always sorta "strip" the tree! and its like so fun and soft! lol. so, we wer stripin the tree wen we herd a bang cumin from nside the owners house and he was there and tellin us to leev! so alexas like"run b4 he cums out!" so, she grabbed her stuff and ran! but by the time i got my stuff, the guy was rite infront of me and he started screemin at me! he started lecturin me bout not destroyin othr ppls property!there wer these cupl of guys cumin by and they formd a crowd around me and the guy wile he was screemin and i had this weird face like he was insane(which he was)! lol. and thats that! lol. im nevr guna stay there after scool again! lol.
linkpost comment

hey [May. 31st, 2005|06:42 pm]
boy_crazi_
[mood |draineddrained]

hey ppl. i no ihavnt updated fore a wile. sry.n i was busy. o well. im guna keep updatin from now on.
link4 comments|post comment

bored [Mar. 31st, 2005|06:55 pm]
boy_crazi_
[mood |crushedcomputerz messed up...]
[music |welcome to my life]

this sucks sooo mush!!!!!!!!!!! my computers gone loco! it wont let me do anything! not even do anything in lj but update so here it goes...lol.hi. um....well, i dont really no wat to say so ill just stop typing now..lol...byez!
link8 comments|post comment

hey pplz! [Mar. 23rd, 2005|07:41 pm]
boy_crazi_
[mood |coldim cold]
[music |shut up by: simple plan]

hey ppl! well, yesturday i went to alexas house. it waz perty kool! except it was rainin and we cudnt reely do nythin. o well, it was still fun cuz b4 that i slept ovr at her moms house and her dad pikd us up in the mornin! i saw her dog! its sooooooo cute! its so small tho too! but, it stayed outside the WHOLE day! AND IT WAS RAININ LIKE HELL THE WHOLE DAY TOO!!!!!!!!!! so, ya..i felt bad 4 it and we asked her dad if he can cum inside but he said that its ok. i hope he is ok. lol. o well, it waz fun!
link1 comment|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]