?

Log in

I'll Dispose Of You Like A Lighter Out Of Fuel [entries|friends|calendar]
♥Forget My Name♥

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[07 Oct 2004|05:49pm]
everyone that reads this should add my new journal to their friends list then comment on my friends only page so then i can have more journals to read and not be so bored

in case you missed it my journal name is _rockthecasbah

DO IT! NOW!!
...im serious
BANG BANG

[05 Oct 2004|07:01pm]
okay you guys mmm__chloroform is gonna be deleted

my official new one is

_rockthecasbah

so add it. and this time i can comment back so no worries!!
BANG BANG

[03 Oct 2004|06:57pm]
the girl we have all known to love as

_xtheysayfreak

has moved on and become

mmm__chloroform

so if you love her make sure to add her to your friends list.
oh and you can take this one off because i wont be using it anymore and itll be a waste of space.
2 Dead BANG BANG

[01 Oct 2004|01:25pm]
[ mood | excited ]

holy shit!!!!

somebody hates me and ACTUALLY admits it!!!!!!!!!!

FINALLY!

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16 Dead BANG BANG

[01 Oct 2004|12:08pm]
[ mood | quixotic ]

youve got me turning up im turning down im turning in im turning out im turning japanese i think im turning japanese i really think so

7 Dead BANG BANG

[30 Sep 2004|07:44pm]
[ mood | happy ]

goodness today was quite the entertaining day when i left again.

i hung out with gregory and we went to shell and i got a one liter orange fantana and he tried getting a french vanilla i dont know what but only water came out :( so he got milk (ew) and cookies (ew!) then we were being cool and sat on the corner

then we were gonna go to books a million to see if his book order came in but these two WASTED ladies stopped us and asked us if we knew about cars. we said no then she asked if either of us sounded like a man (and of course greg did) so we went through this whole like 20 minute thing where one lady was trying to convince her husband that she was in wellington and her car broke down or SOME SHIT i dont know. but greg said his name was george and his dad is a mechanic (" ") and in the end he got 30 bucks from them.

gosh.

and then we went to publix and he applied for a job and i saw raul and talked to him for a little bit and then we saw josh and kyle and chris and ben and kirstin and that was a (cough) good time

and then we parted and i came home and now im eating sunflower seeds again (YUMMY) and drinking water (YUMMY)

kthatsitsbye

5 Dead BANG BANG

[30 Sep 2004|02:48pm]
[ mood | ecstatic ]

im REALLY happy now.

1. i can finally play stepmania thanks to mac
2. every wednesday from 6-6.30 i have (electric) guitar lessons
3. on tuesday im getting my (electric) guitar
4. im eating sunflower seeds (<3<3<3)


um i think thats it.

8 Dead BANG BANG

[29 Sep 2004|08:35pm]
[ mood | depressed ]

why?

just.....why?

5 Dead BANG BANG

[29 Sep 2004|12:53pm]
good morning everyone!
7 Dead BANG BANG

[28 Sep 2004|09:03pm]
[ mood | aroifdjal;rh ]

does anybody who plays stepmania wanna send me a song or two so i can join along in your fun? :D

2 Dead BANG BANG

[28 Sep 2004|02:49pm]
[ mood | curious ]

okay guys i might need your moral support on this.

i wanna be a vegan when i get older like full on by the time im 24. im 15 now so that gives me some time.

but i first im becoming a vegetarian. ill need help with like...what and what not to eat cause they have like....hidden animal shits in the stuff..

im starting on new years eve.

so like. if anybodys got any meal ideas or websites where i can find out more about vegetarian/veganism it will be appreciated.

19 Dead BANG BANG

[28 Sep 2004|01:43pm]
[ mood | dirty ]

pfff hahahahahaCollapse )

and i wanna see primal fear again.

1 Dead BANG BANG

whatever recumbent means.... [28 Sep 2004|01:30pm]
[ mood | recumbent ]

well im back. once again

jane can finally admire my icon in peace

and the rest of you can go on with the rest of your lives..

hip hip hooray.







anyone wanna hang out?

2 Dead BANG BANG

[24 Sep 2004|08:02pm]
Read more...Collapse )
8 Dead BANG BANG

[24 Sep 2004|07:03pm]
[ mood | okay ]

oh look at me with my LJ cuts!!!Collapse )

anyways i havent really updated on my FEELINGS or EVENTS or anything. so here goes--

lately in the AM ive been feeling really good with the exception of thursday for some odd reason. today was back to normal though.

i think i like somebody but i dont know. somebody else likes him and i dont wanna be selfish or whatever. i think ill just back off.

quote of the day:

ive never met a white black person

-bentons way rad friend alex.


and im SPENT.

23 Dead BANG BANG

[24 Sep 2004|05:00pm]
[ mood | GRRR ]

damn im a BITCH to people i dont likeCollapse )

today is still a good day despite all the drama whores and skanks and hurricanes and shit...


fuck hurricanes. fuck whores!

6 Dead BANG BANG

[23 Sep 2004|07:14pm]
[ mood | discontent ]

i need a hug.

11 Dead BANG BANG

[23 Sep 2004|04:22pm]
[ mood | Back ]

guess what yall!


im back sukkahs!

yeah i was gone for like an effing WEEK cause on sunday my mother caught me up at 2 in the AM watching tv and she started wigging out and WUTEVER! so yeah.

but im back so its all good!





k bye.

4 Dead BANG BANG

[19 Sep 2004|07:11pm]
[ mood | urioeafa ]

so today we hooked up all the useless shit and its like.....efing amazing...even though we dont need it.....

and im hungry...

and you guys should join my community.

____so__rad
____so__rad
____so__rad
____so__rad
____so__rad
____so__rad

do it. you know you wanna.

5 Dead BANG BANG

[18 Sep 2004|09:09pm]
[ mood | confused ]

okay we thought that my conversation with my mom from last week was ridiculous check this one out

my mom: get dressed
me: why
mom: we're going to brandsmart
me: why
mom: because your father bought a 3000 dollar TV and we have to pick out a nice stand for it
me: umm....why did he do that?
mom: i dont know
me: whatever happened to us pinching pennies?
mom: shut up get dressed


so like we come home all eternity and a day later with a 3000 dollar flat screen hdtv or whatever like 50 or 60 something inches a freaking new surround sound and a stand for the damn tv and a dvd player for my room....

WE DONT NEED THESE THINGS DAMMIT!!!!!!!!!!!!

talk about effing insane!

14 Dead BANG BANG

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]