?

Log in

This broken heart will never mend [entries|friends|calendar]
Chelsea

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[26 Jun 2005|12:43pm]
"Take a Stand to be a Man"

Don’t you ever say good bye
You stupid fucker
You’ve messed up my life

When are you gonna learn
To step up and be a man
And stop these foolish childish games
Now step up and take that stand
To be that fucking man
Take a fucking stand
Now be a fucking man

Don’t you ever say good bye
You stupid fucker
You’ve messed up my fucking life
My fucking life
My
Fucking
Life
1said that they love me|[Do you love me?]

[08 Mar 2005|07:36pm]
closed
one
quick
2said that they love me|[Do you love me?]

[13 Feb 2005|09:30pm]
_are_you_a_geek
1said that they love me|[Do you love me?]

[01 Feb 2005|01:22am]

take2beauties
[Do you love me?]

[19 Dec 2004|11:23pm]
[ mood | happy ]

Yesturday was our family Christmas party, which I invited Alex to come. He got me this beautiful necklace, which has a heart on it, I love it sooooo much, seriously, it is the most prettiest necklace ever. And then he got me this totally cute light that is shaped like a heart with an arrow going through it, and it lights up red, and then he also got me this really cute purse with gloves and candy and gum. :D
Alex is so sweet. I love him so much, I don't know what I would do without him. He makes me happy, he makes me laugh, he know how to do everything just right. He is really the only person who truly knows me, and I love him more than everything. I love the way he smiles, I love the way he laughs, I love the way the way he looks at me when I've made him really happy, I love his sense of humor, and his nerdy little ways, I love when he says I love you, and I love when he's holding me tight. I just love him so much, and I hope we never break up.

Well I got to go to sleep now, bye.

<3333 Chelsea

Merry Christmas and A Happy New Year!


P.S.
I'll post pictures of the gifts later.

[Do you love me?]

[13 Dec 2004|02:16pm]

the_skin_within
[Do you love me?]

[11 Dec 2004|02:39pm]
[ mood | pissed off ]

Wow, I haven't updated in a while. Pretty much the only thing that has changed, is that Shane and I are not friends anymore, um yeah he's a dick, and totally full of himself. I had to go to some stupid Christmas caroling thingy with my mom, nope I couldnt stay home. So, Alex and I just stayed at Dennys for I dont know how long. And today it is soooo super hot outside, and I dont know why. My mom wont let Alex come over today, ugh it's retarded. We spent hours with those 11 kids, last night, with non-ending headaches, and she wont even let him come over to make up for that, ugh...RETARDED. I'm surprised I didn't kill any of those kids. And when everyone was quiet, Kevin had to scream and cry about people taking his seats, and how he wanted to sit next to Jason....and after we dropped Alex off, Kevin came and sat next to me. I mean, omg! He could've finally sat next to Jason, after all that bitching and complaining, he didnt even bother to do it when he could....GAY!
Well, now I am going to be stuck inside all day doing chores....fun fun.

I'll write more later, bye.

X_x Chelsea x_X

[Do you love me?]

[03 Dec 2004|02:35pm]

____________rad
[Do you love me?]

oooooaaaaaaoooo [03 Dec 2004|01:06pm]
[ mood | bored ]






find your element
at mutedfaith.com.
[Do you love me?]

[25 Nov 2004|08:33am]
click here this is so awesome!!
1said that they love me|[Do you love me?]

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]