; } --> these EYES are not your eyes
?

Log in

these EYES are not your eyes [entries|friends|calendar]
_boysdontcry_

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[30 Oct 2005|02:16pm]
hey today is sunday and that means tomorrow's halloween. yay. too bad it's on monday right. oh well. um, the harvest dance was alright, i danced for a while with people and then we went to BK. it was cool. today i have work from 5-9... blah, i applied for a new job at a little restaurant called rebeccas, i think its in hopedale... mabye mendon... ya mendon. considering its next to the mendon country gift barn... hah. anyways. i can be a waitress. sweet deal man. any ways, i have to go write a story from my childhood in spanish. byeezz.
o

hey homies [18 Oct 2005|04:33pm]
today is tuesday, ugh. i came into school late cause haley and i went to the salvation army to find vintage T's.... sweet. i had swimming today in gym..... it rocked. i love it ..... i lovveee swimming. i was born in the water. not really.... actually i was born in newton wellsley hospital... mr. dag told me im a sinker... damn. o well, dont really care. too mad he made me deminstrate sinking infront of everyone... it's okay, no shame. any ways i have bailar today... pretty sweeet. i cant wait for the harvest dance woooo. yay. okay im going now... hasta manana.<3
o

[05 Oct 2005|05:13pm]
todays wednesday, you know what that means, it's hump day. you know, that day in the middle of the week where you've reached the climax and you just coast the rest of the week... ya that's today. anyhoo, the day off was fun but the night before was better... hah. im really tired, i took a nap today... awesome. we got a new couch the other day, it's classy. im kind of uncomfortable with my current position, so im gonna go. my mom washed the kitchen floor, so im kneeling infront of the computer, ok bye!
2 x | o

hey [20 Sep 2005|04:53pm]
i stayed home from school today. lately i've been feeling run down. i also had hives on my arms not to mention last night at work i had a pounding headache and tylenol or excedrin wouldn't make it go away. so this morning i slept until 10:45. and two hours later i fell asleep again... im thinking of sleeping some more soon... anyway, i had a doctors appointment at 3 to check me out. they tested me for annimia (thats if you have an iron defficiency). and the doctor said im only alittle annimic. so ya. she pretty much said that im too tired and i need more rest. but by the looks of things, i dont see that happening. she also said i need to eat more food. well a more well balanced diet. because im a vegetarian. and ineed to start taking a multivitamin. my mom said she's gonna buy me some protein bars that i can take to school. any hooo. so i think im gonna go eat some more... then sleep some more. im not going to dance class tonight. and i feel kind of bad. okay bye now.
2 x | o

Yo [14 Sep 2005|03:55pm]
hey i changed my backround... just to let you know, it's the sheet music to my favorite song... can you guess what it is?i bet not. but anyways... did some cool shit today. ate some lollipops... yay. oh, i had a party for shannons sweet sixteen last saturday. shannon had lots of fun. it was weird because we tried to invite all of shannons friends, but they all arent friends with each other. kind of awkward. most people left because they were invited to another party being held by my friend katey asam. but all in all my friends and i had a blast throwing shannon a party, and i think we did a fairly decent job, considering we had never thrown a party before. .... did i mention we filled a pinyata with condoms? who does that? i guess we do. anyways... later.
1 x | o

if this is right-i'd rather be wrong [03 Sep 2005|12:15pm]
hey, todays saturday. i have work 5-11. aight latez heh
1 x | o

[02 Sep 2005|01:50am]

at julies with the kittieCollapse )

3 x | o

saturday!!!!! [13 Aug 2005|12:33pm]
ok well i have no plans today, so yay. tomorrow i am working. :) then monday is warped tour. woot. mmmmm. it's pretty hot out today. wooo. uhhh this morning i woke up at julias and i was all alone. every one had to leave early or something. i listenign to the white stripes... probably my favorite band of all time. hmmmmmm. i found haleys cable to hook up the camera to the computer... so mabye some pictures later... by now.
o

wednesday [10 Aug 2005|03:32pm]
yo, todayzzz wednesday. haley and i went to the salvation army and bought stuffff. well i got 2 shirts and she didnt get anything. then we went to dunkin. i have work tonight, but it's ok cause im working with shannon. should be sweeeeet. anyhooot. im eating some meatless buffalo wings and they're really spicey. mmmmmmm. my mouth is on fire!!!!!! ahhhhhh. ok must go get a drink!!!!
o

monday!!!!! [08 Aug 2005|01:27pm]
monday monday monday monday.

Image hosted by Photobucket.com





i wanna see your ass dirty dance.
i was dancing to the ying yang twins... i was also dancing to the 'party monster' soundtrack.

HAS ANYONE SEEN THAT MOVIE? i love it.

Image hosted by Photobucket.com


Image hosted by Photobucket.com
o

oh man [07 Aug 2005|11:36pm]
hey. alrighty. tonight was alright. not that great. i've been quite sad lately and i dont really know why. PMS??? im pretty tired. hmm. i took the day off from work tomorrow, but shannon called me and said she needed me to work for her. so im working tomorrow. 6 hours.... 5 days... 30 hours this week. yay. i feel like putting in some pictures...

but i will later... goodnight.
3 x | o

[05 Aug 2005|12:08am]
hello, it's 12:08 a.m. haley just got back from a party.... hmmm. i waited up for her. i have a huuuge bruise on my knee. owe. any way. im tired.... im going to my grandmas tomorrow to see the saab. should be awesome. we're going at like 9 a.m. woooooooo. ok bye now im tired...
1 x | o

[30 Jul 2005|04:56pm]
Image hosted by Photobucket.com




GREMLIN!!



Image hosted by Photobucket.com




HOLLA if you know who these precious' are!!
3 x | o

saturday [30 Jul 2005|01:03pm]
hello, today is saturday. ok uhhhhhh, i dont know what im doing today yet, i took the day off from work cause i thought i was going to my grandmothers but im not.... so ya. ok i was in the best mood this morning but not any more i guess. wooo. im hungry...... mmmm food. hmm anyways. last night after work i went to shannons. it was cool. i had a dream last night that i moved again. but the house i moved into was awesome. and it was really big. ok anyhoooooot. adios, bye.
o

[28 Jul 2005|01:52am]
helloooooo. it's about quarter of two in the morning. im awake..... dont want to go to sleep. hey, did i tell you i got my nose peirced? ya it was like ten days ago. fun fun. it hurt like a bitch though. i cried. yay. it was me and my dad in the room with the lady and all you could hear was my dad making noises when the needle was going through. like him clenching his teeth and sucking in air. i was laughing and crying and shaking and my nose was hurting. but hey, on the brighter side, she said i had a very symmetrical nose. im like sweeeeeet. hmmmm... what to say. well since the last time i talked, i moved.... which has been fun. haley and i are now officially roommates. pretty sweet. we both agree that our apt. would be a great place to have a party, yet the chances of us pulling it off are like the chances of hell freezing over....
2 x | o

SUNDAES ON A SUNNY DAY [11 Jul 2005|12:22am]
hello. today was the yardsale. which was awesome. all my friends just happened to be out of town this weekend. grr. i sold a bunch of stuff. everything is still outside on the sidewalk, if you feel like coming over and taking it, go right on ahead. me and haley had a joke like ' buy one, get everything else for free'. or like ' buy something, and you can have everything else you see here.' any ways... i had work today. it was fun. DQ, yaya.hmm it's kind of late... oo but uh, im moving this wednesday, i think you should come to my house and party with me! yay. ok anyways, i love you! bye now.

ok, i just had to add this picture of leo in... this is him in romeo and juliet, my favorite movie.
2 x | o

saturday [02 Jul 2005|04:13pm]
hey, i went to a wedding today. well it was just them renuing their vows, but they got married two weeks ago. haley thought the preist was hot. im at ginas right now, but shes not home. she went out to the movies. i plan to chill here for like 2 hours or so. should be sweeet. i got the oasis c.d. im pretty tired, i think i should take a nap. o hey, we're moving on the 13th of july. were selling half of what we own, including: kitchen table and chairs, sofa and love seat, coffee table and end tables, washer and we're having a yardsale to get rid of everything else i haven't named. our apartment isn't that big. but whatever, not gonna be spending much time in it anyway. haley and i will be sharing a room. that should be fun. sometimes i sleep in her room because she has air conditioning, but now i'll have it too. im going to the fireworks this sunday and monday. milfords is sunday at ten and bellinghams is monday but i dont know what time. i got work off for it. hah. but anyways. im gonna go do a warm salt water rinse for the thing in my mouth. bye bye!
2 x | o

summer time- when the livin's easy [22 Jun 2005|01:29pm]
hey. its me. schools over. hell ya. couldn't be more thrilled to be outta there. no more homework, getting up early (well for the most part), studying, dresscode, and all that other bullshit that makes me wanna scream and throw things. ahhh bliss. i do have quite a schedule though. gina and i had to get up fairly early this morning to help out at the senior breakfast. .... no no, not seniors in high school, if thats what you're thinking. im talking the real deal seniors... like my grandma. We went down to the senior center and did some stuff. i think volunteering there might make me a better person all around. not that im not a good one, but i think it will broaden my horizons, make me learn afew things, give back to the community, show my generous/caring/compassionate side. yes yes i plan to do all of this 'broadening my horizons' business this summer. in a nutshell, i need a change..... for the better. 'happiness is only acheived by action'. < one of those qoutes in the milford high agenda that no one ever reads. but hey, can you blame me for trying? hah. gosh i have alot to say. i have work at 5.. till 11. should be sweeet. last night i slept over julia shinnicks house, we went swiming in her poool. fun fun. it was freeezing. i was changing in her little brothers room, and julia was standing in the hall to keep a look out. then i hear 'nooo dont go in there!' and it was kevin, her little brother was about to walk in on me whilei was half naked. this happens more than you might think. i've gotten used to it. i might as well walk around naked. just to get it over with. me and my mom went to go look at two apartments yesterday. one was too small. it was above from phill cann. the kid haleys friends with. i used to call him 'beans'. cause i didnt like him. and he kind of resembles that kid beans from even stevens. but i dont anymore. but any way... we looked at another one thats next t othe police station. we're looking into that one becuse its pretty nice. i like it a bundle. everything's gonna be new. im excited. but i think i've written enough, time for a shower. i love you!!! so leave a comment. :)
o

Monday [13 Jun 2005|10:57pm]
hey. hot out. ugh. dentist today, awesome. i trimmed my hair, looks nice. i just wanted it to be even. i hate how it sometimes gets longer in the back. today is my moms birthday. alrighty. see ya later alligator.< o my im a freak. i shaved my stomache today cause i thought there was hair on it, uh ya i know. now i have razor burn on my stomache. ok im leaving now buh bye.
o

[07 Jun 2005|09:48pm]
Idol>  Lovin  it.  gimme a holla >>>
o

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]