?

Log in

No account? Create an account
is this love.. [entries|archive|friends|userinfo]
dottedwith_

[ website | PSH!! ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

(no subject) [Jul. 31st, 2006|09:04 pm]
dottedwith_
its been a while eh?
heh.
well, since i last posted, i've been working, hmph.
i went to hong kong for adams birthday :]
was amazing <3
and now i'm home, ugh..i feel lonely tonight and i dont like it.
and noones talking to me.
which makes me feel worse. :[
but, adam and i (and a friend) are moving in together :]
so i cant waitttt
it'll be amazing.


i hope people are okay
xxx
link1 comment|post comment

(no subject) [May. 14th, 2006|09:41 am]
dottedwith_
everythings just crap.
except for my icon :]
and adam
link2 comments|post comment

(no subject) [Apr. 26th, 2006|07:16 pm]
dottedwith_
*bangs head*
:[
i need a hug.
link3 comments|post comment

(no subject) [Apr. 13th, 2006|09:13 pm]
dottedwith_
i can safely say..i've never been happier within myself.
i mean..sure things could be better
(:
but i'm happy being who i am
and that's a huge achievement for me :)
well done. lol.
sad init.
lollll
link2 comments|post comment

(no subject) [Apr. 11th, 2006|06:24 pm]
dottedwith_
i really wish there was a simple way of just getting adam here.
like i duno.. winning the lottery haha or something.
i just need to move out, and be with him.
thats all i want
think about something you've wanted so badly, well times that by a million.. thats how much i was to just be with adam.
think about something you've missed so much, do exactly the same before.. and thats how much i miss adam.
it really is hard.
but i'm so in love.
and i really can't wait just to spend my forever with him :)






how are people recently?
if you have myspace: www.myspace.com/bangbangl0ve (note, the 0 is a zero not an 'o')
xxx
link4 comments|post comment

(no subject) [Apr. 9th, 2006|07:08 pm]
dottedwith_
i really would like to move out.
i've had enough of home.
i really have.
link2 comments|post comment

(no subject) [Apr. 7th, 2006|08:25 pm]
dottedwith_
i hate people taking my friends.
sounds selfish but meh..
*shrug*
link5 comments|post comment

(no subject) [Mar. 15th, 2006|12:10 pm]
dottedwith_
i haven't written anything in here in ages.
but i'm really down, so i felt it was a good place to write everything.
well.. everything isn't much.. but it is.
=[
i miss adam.
s'our 6 months today.. & i haven't spoken to him. i hope he's okay
ugh.
=[[[[[[[[[[
nevermind.
how is everybody?
xx
link4 comments|post comment

(no subject) [Jan. 2nd, 2006|08:18 pm]
dottedwith_
happy new year you lot.
i'm engaged.

=]

to adam. obv.



yay for amy




[ thank you adam, i love you ]
link6 comments|post comment

(no subject) [Dec. 10th, 2005|07:38 pm]
dottedwith_
today was GRRRRRRRRRRRRRRRRRRREAT as tony would say. haha.
me and rachelle metup in victoria and went to camden =) THE NEW WAY! oooooo!
we walked around, and i managed to insult a guy haha! about hardcore gloves that i hate.
it was so so funny.
scene kids
UGH!
lol.. rachelles a scene kid with the white glasses.
anyway
=) had lunch, and a natter..was good!
then i went and bought adam lots of presents.. haha.

was a great day
and then rachelle got off to some shoes.
yes
lol


thank you rachelle, we MUST do it again =)!!!!!!!!
link1 comment|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]